Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Ο Νικηφόρος είναι εδώ άλλοι το έβαλαν στα πόδια















Την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου πήγα στην εφορία και πλήρωσα  32 δόση μου που η κάθε μία είναι 88.70 για τις οκτώ μήνες φυλακή που είχα φάει γιατί δυσφήμισα τον υπαρχιφύλακα κ.  Αθανάσιο Ιατρού που ενώ αυτός πήγε να σώσει την κ. Πρωτοδίκη από τον μαινόμενο σήμερα αναπληρωτή ταμία που μαζί με τα αδέλφια του και τον κ. Πισιμίση και τον αρχηγό του ψηφοδελτίου που ήταν αντίπαλο του κ. Τσιχριτζή Και όλοι σήμερα είναι συνεργάτες του κ. Τσιχριτζή και εγώ ο υπερασπιστής των είμαι ο υβριστής Και είμαι υπερήφανος που θα πληρώσω 3.193,20 ευρώ και άλλα τόσα για επισκευές 
Και σήμερα να κατηγορώ ορισμένους ότι είναι εντεταλμένα  όργανα της ένωσης και να μη τολμά κανένας να με οδηγήσει στη δικαιοσύνη.Και κάποιους άλλους να τους χαρακτηρίζω δειλούς συκοφάντες και αυτοί κουβέντα γιατί δεν υπάρχει στο βάθος για να ΣΏΣΟΥΜΕ καμία δικαστίνα.Και ούτε ιδρώνει  το αυτί του προέδρου της ένωσης που μόνιμα τον χαρακτηρίζω εικονικό Πιο πάνω είδατε μερικά που έχω πάθει. Αλλά αυτά γίνονται νύχτα εκτός της ποινής του κ. Ιατρού που έγινε από σπουδαίους σκηνοθέτες.
Εδώ θα είμαι  και δεν θα τολμούν να με αντιμετωπίσουν