Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

Μιχάλη Τσιχριτγζή θα ενημερώνω τον κόσμο γιατί την γραφή μου δεν θα μπορέσεις να την σταματήσεις


Ρωτώ ο πρώτος αντιπρόεδρος 
Γιώργος Πετρόπουλος 
ήταν παρών στη Γενική
 Συνέλευση ;











Η γενική συνέλευση  του Μιχάλη Τσιχριτζή έγινε την Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018 και σήμερα Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018 κανένα δεν έχει γράψει λέξη Να γιατί δεν έδωσαν καμία σημασία στο αίτημα μου 


Προς την Ε Π Σ Κορινθίας

Επειδή θέλω να παρακολουθήσω ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος ( δεν πληρώνουμε ) τις εργασίες της Γενικής συνέλευσης της Ένωσης γνωρίσατε με τι ενέργειες πρέπει να κάνω 
Νικηφόρος 
 Λουτράκι  19-7- 2018

Τα πλήρη στοιχεία μου 
Νικηφόρος ( κατά κόσμο Γεώργιος Σκούρτης)
Τηλέφωνα  μου 
Κινητό 6947118988 Σταθερό 2744066219

Νομίζει ο Μιχάλης Τσιχριτσής επειδη ελέγχει την Κορινθιακή Δημοσιογραφία δεν θα μάθει ο κόσμος  τι έγινε στη συνέλευση που ακούστηκαν επιτέλους αλήθειες, 
Σου ασκώ με στοιχεία κριτική και οι συνεργάτες σου προσπαθούν να σε υποστηρίξουν χαρακτηρίζοντας εμένα υβριστή και ψεύτη Και τα δειλά αυτά ανθρωπάκια αν και τα προκάλεσα να παρουσιάσουν στοιχεία ακόμα σιωπούν. 
Αυτούς τους συκοφάντες έχεις ως συνεργάτες και νομίζεις  ότι μπορεί να διοικείς