Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Παλαίμαχοι Ισθμιακού --Κορίνθου αγωνίζονται για το κοινωνικό Παντοπωλείο

Χαλίλ ΓκιμπράνΓενναιοδωρία δεν είναι να μου δίνεις αυτό που εγώ χρειάζομαι περισσότερο από σένα, αλλά αυτό που εσύ χρειάζεσαι περισσότερο από μένα.



Σχολιάζει ο Νικηφόρος 


Θυμάμαι αν και πάνε αρκετά χρόνια η Α Ε Κ  έδινε έναν  αγώνα στην Κόρινθο και επειδή έχει από τα χώματα αυτά την καταγωγή ο πατέρας  μου φυσικό ήταν να συγκινούμε όταν ερχόμουν Μια και οι επισκέψεις μου δεν ήταν τακτικές Νομίζω ότι ήταν ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα 1992- 1993 που η Κόρινθος έπαιζε στο πρωτάθλημα της πρώτης Κατηγορίας. Στο Λουτράκι  είχα ένα φίλο λίρα Αγγλίας 
Τον Γιάννη Σιτέ που ο καλός Θεός τον ήθελε κοντά του και μας τον πήρε πολύ νωρίς. Ο Μελισσανίδης πρόσεχε τα ξενοδοχεία γιατί δεν ήθελε να πέσουμε σε τίποτα ...περιπέτειες.Πήρα τηλέφωνο τον αείμνηστο φίλο μου και του είπα ότι θέλω να μου κλείσεις ένα καλό Ξενοδοχείο για το Σαββάτο το βράδυ. Και μου είπε αμέσως το Kalamaki Beach Και επειδή είχα εμπιστοσύνη του είπα να το κλείσει. Δεν σας κρύβω με κανέναν ενδοιασμό γιατί είχα εκτιμήσει τις ικανότητες του και ποτέ δεν έπεσα έξω.  Λόγω του πόστου που είχα οικονομικός διευθυντής είχα αποκτήσει μια πείρα λόγω των επισκέψεων σε πολλά ξενοδοχεία στον Ελλαδικό και Ευρωπαϊκό χώρο. Το Ξενοδοχείο ήταν πολύ καλό αλλά αυτό που μ άφησε με ανοιχτό το στόμα ήταν η άψογη εξυπηρέτηση Και όλα αυτά τα κινούσε ένας νεαρός λεβεντόκορμος που όταν πήγα να πληρώσω εξέφρασα τον θαυμασμό μου για την ενορχηστρωμένη τέλεια εξυπηρέτηση και τον υψηλότατο μαέστρο ( λόγω σώματος )
Όταν το 2001 γύρισα να μείνω μόνιμα τον είδα να παίζει ποδόσφαιρο ο μαέστρος της εξυπηρέτησης. 
Αυτός ο άνθρωπος είναι ο Γιάννης Βενετσάνος που μπορεί μόνο να δημιουργεί. 
Και δεν μπορώ να καταλάβω πως οι τοπικοί άρχοντες δεν τον έχουν ανακαλύψει. Τώρα θα μου πεις τον έχουν ανακαλύψει κάτι " συνάδελφοι του προπονητές " και θέλησαν να του βγάλουν όχι το ένα αλλά και τα δυο μάτια. 
Αλλά αυτούς που προσφέρουν τους προστατεύει ο καλός Θεός. Να γιατί δεν υπάρχουν στη ζωή μόνο μηδενικά. 
Ο σύλλογος των παλαιμάχων του Ισθμιακού ( η αρχαιότερη Ελληνική ομάδα μετά τον Παναθηναϊκό ) θα δώσει φιλικό αγώνα με τους παλαίμαχους της Κορίνθου.
Της ομάδας που την φανέλας την  φόρεσαν μεγάλα ονόματα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου και όχι γυρολόγοι 
Δεν θα υπάρχει εισιτήριο αλλά μόνο τρόφιμα για  το κοινωνικό Παντοπωλείο.
Μπορεί να βρέχει Υπάρχει χώρος να μείνετε στο αυτοκίνητο σας και να παρακολουθήσετε τον αγώνα.