Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Γιώργο Δέδε Πρόεδρε του Ολυμπιακού Λουτρακίου Αυτά που γράφετε μένουν. Και είσαστε υποχρεωμένος να τα αποδείξετε


Γιώργος Δέδες Αφήστε την ομάδα και τους ανθρώπους της να γράψουν την ιστορία της, μια ιστορία που βοηθήσατε και εσείς να γράφεται με μαύρα γράμματα μέχρι σήμερα...





Υ.Γ. Ραντεβού στη γενική συνέλευση...αν έρθετε...



Δέδες Γεώργιος Είμαι λυπηρό, ανθρώπους σαν αυτούς που απαρτίζουν το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, να τους αναγκάζεται να απαντούν σε κακοήθειες και ασήμαντες πληροφορίες που προέρχονται από δήθεν έμπιστά σας πρόσωπα. Έχω επιλέξει εγώ προσωπικά να μην σας απαντώ και να περιμένω να δω που θα φτάσει η φαντασιοπληξία σας εκφραζόμενη μέσα από το προσωπικό σας μπλοκ. 
Στον αγώνα με το φιλικό σωματείο Α.Ο. ΛΕΧΑΙΟΥ δεν υπήρξε απολύτως κανένα θέμα και πληροφορήστε τις "πηγες" σας οτι η αλλαγή που έγινε ήταν του Στουλικα και όχι του Μπολετη. Επίσης πείτε στις "πήγές" σας ότι στον αγώνα υπήρχε διαιτητής και βοηθοί, που ήταν άψογοι καθ όλη την διαρκεια του αγωνα και δεν μπορείτε να τους απαξιώνεται με αυτόν τον τρόπο, κάτι που αποτελεί προσφιλή σας τακτικη. Δεν καταλαβαίνω την τακτική σας και την εμμονή σας πριν από ένα σημαντικό αγώνα για την ομάδα μας. Εκτός αυτού υπάρχει η Ε.Π.Σ. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ και όλες οι νόμιμες οδοί να ακολουθήσετε. Και σας παρακαλώ να το κάνετε! Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. 
Αφήστε την ομάδα και τους ανθρώπους της να γράψουν την ιστορία της, μια ιστορία που βοηθήσατε και εσείς να γράφεται με μαύρα γράμματα μέχρι σήμερα...

Υ.Γ. Ραντεβού στη γενική συνέλευση...αν έρθετε...

ΔΕΔΕΣ Π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Σ.Φ.Λ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ


Απάντησης Νικηφόρου 



έγραψα 

Αν και αυτός  που μου τα είπε αυτά είναι πρόσωπο σεβαστό δεν πιστεύω απολύτως τίποτα. Και άνετα θα μπορεί να το διαψεύσουν οι αρμόδιοι.με μια απλή ανακοίνωση πέντε γραμμάτων 


Μετά το ισόπαλο αποτέλεσμα με την ομάδα του Α Ο Λεχαίου (και τον αποκλεισμό από τον Κύψελο για το Κύπελλο Κορινθίας ) δικαιώνουμε
 Αλλά αυτό δεν έχει ως στόχο το δημοσίευμα μου. Νοιάστηκα για την ομάδα του Λουτρακίου γιατί με συγκίνησε ο αγώνας του προέδρου του Γιώργου Δέδε που όμως είναι άσχετος με τα διοικητικά του ποδοσφαίρου. 
Δεν με ενδιαφέρει  που ούτε καν με χαιρετά γιατί πικραίνουν οι αλήθειες.
Εύχομαι να δικαιωθούν όλοι οι άλλοι εκτός από εμένα.

Κύριε Δέδε 

Δεν είμαι πολιτικός για  να γνωρίζω πως σκέπτεστε Δεν είμαι παράγων του ποδοσφαίρου για να γνωρίζω πως διαβάζετε ένα κείμενο. Ένα γνωρίζω μόνο να μη βρίζω. 

Τώρα αν εσείς αυτό που γράφω
 Αν και αυτός  που μου τα είπε αυτά είναι πρόσωπο σεβαστό δεν πιστεύω απολύτως τίποτα. Και άνετα θα μπορεί να το διαψεύσουν οι αρμόδιοι.με μια απλή ανακοίνωση πέντε γράμματα 

Και εσείς  απαντάτε 
Είμαι λυπηρό, ανθρώπους σαν αυτούς που απαρτίζουν το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, να τους αναγκάζεται να απαντούν σε κακοήθειες και ασήμαντες πληροφορίες που προέρχονται από δήθεν έμπιστά σας πρόσωπα.

Τεράστια διαφορά το σεβαστό από το έμπιστο. Πουθενά δεν ταυτίζουμε με την πληροφορία. 

Εσείς όμως θεωρείται ότι τα γραπτά μου περιέχουν κακοήθειες είσαστε  υποχρεωμένος να  τις αποδείξετε

Όπως επίσης  την παράγραφο της ανακοίνωσης σας 

Αφήστε την ομάδα και τους ανθρώπους της να γράψουν την ιστορία της, μια ιστορία που βοηθήσατε και εσείς να γράφεται με μαύρα γράμματα μέχρι σήμερα.

Ποιος είναι ο ρόλος μου ώστε να γράψει ο Ολυμπιακός Λουτρακίου μαύρες σελίδες.Αν δεν τον αποδείξετε με συκοφαντείτε 

Επίσης γράφετε Έχω επιλέξει εγώ προσωπικά να μην σας απαντώ και να περιμένω να δω που θα φτάσει η φαντασιοπληξία σας εκφραζόμενη μέσα από το προσωπικό σας μπλοκ. 

Ξέρετε τι σημαίνει η λέξης φαντασιοπληξία ;
Σας απέκλεισε από το κύπελλο Κορινθίας και μάλιστα με το 3-1 μια ομάδα τρίτης κατηγορίας;ή ήταν στην φαντασία μου;Φέρατε ισόπαλα αποτελέσματα με ομάδες που δεν έπρεπε; Και εκτός από τις δυο τελευταίες ομάδες του βαθμολογικού πίνακα  που νικήσατε με μεγάλο σκορ όλες οι άλλες νίκες ήταν με διαφορά ενός τέρματος 

Έχω γράψει με συγκίνησε ο αγώνας του προέδρου του Γιώργου Δέδε που όμως είναι άσχετος με τα διοικητικά του ποδοσφαίρου.

Είναι αλήθεια ότι κατά την περσινή ποδοσφαιρική περίοδο είχε ο Ολυμπιακός Λουτρακίου ένα μηδενισμό η είναι στην φαντασία μου ;
Και ο λόγος ήταν απλός απουσία γιατρού. Και αυτός ο μηδενισμός ήταν η αιτία που δεν αγωνίζεστε σήμερα στο πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας;

Γράφετε Υ.Γ. Ραντεβού στη γενική συνέλευση...αν έρθετε...

Τρεις φορές έκανα αίτηση για να γίνω  μέλος  του Ολυμπιακού Λουτρακίου και οι αιτήσεις μου δεν έγιναν δεκτές από τους προκατόχους σας. Επομένως δεν έχω δικαίωμα να παραστώ

Κύριε Δέδε
Αυτοί που βρίζουν  στερούνται επιχειρημάτων Θα σας κρίνω εφόσον είσαστε πρόεδρος του Ολυμπιακού Λουτρακίου. Όταν σταματήσετε να είσαστε δεν θα γράψω ούτε το όνομα σας Με στοιχεία όμως.  Οι ύβρεις δεν ταιριάζουν στο μπλοκ μου που το διαβάζουν σοβαροί και όχι έμπιστοι αναγνώστες. 
Να αποφεύγετε να βλέπετε τον ίσκιο σας στο ηλιοβασίλεμα