Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Νίκο Πάλλη σε καταγγέλλω ως αναξιόπιστο

                                                Αποτέλεσμα εικόνας για Νίκος Πάλλης


Αν και είχα κακό προηγούμενο με τον Νίκο Πάλλη κατηγορώ τον εαυτό μου που τον επέτρεψα να με παίρνει τηλέφωνο αφού ο άνθρωπος προσπαθεί να
δυσφημίσει κάποιους χωριανούς με ψευδή στοιχεία και να γίνει πιστευτός χρησιμοποιεί τρίτους..
Με πήρε στο τηλέφωνο ο κ. Νίκος Πάλλης και μου είπε ότι ο Διαιτητής Θεοδωρόπουλος είναι παιδί του παρατηρητή διαιτησίας Θεοδωρόπουλου Και ρωτώ τον κ. Πάλλη αν αυτό που μου λέει είναι αλήθεια γιατί θεωρώ αυτόν τον ορισμό παράλογο. Και εδώ είναι η αναξιοπιστία του κ. Πάλλη που ενώ γνώριζε ότι ο παρατηρητής Θεοδωρόπουλος δεν έχει γιο αλλά δυο κόρες  επέμενε υποστηρίζοντας για γιο. Και είναι αδύνατο αυτό να το αγνοούσε ο κ. Πάλλης. 
Βέβαια και ο βαθμός συγγένειας που έχει ( ανιψιός ) είναι απαγορευτικός για την επιτροπή αλλά διαφέρει με το γιο. Και το έκανε αυτό ο κ. Νίκος Πάλλης για να εκθέσει πρώτα εμένα και μετά τον συντοπίτη του Θεοδωρόπουλο.
Νίκο Πάλλη του λοιπού σ απαγορεύω να με πάρεις τηλέφωνο γιατί είσαι άτομο αναξιόπιστο και με ενοχλεί που μπορώ να έχω ακόμα και τηλεφωνική επαφή με έναν άνθρωπο που γνωρίζει το ψέμα και όμως το χρησιμοποιεί γιατί θέλει να έχει πολλούς που να τον μοιάζουν στην φαντασία του