Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Προκαλώ τους Βλαχοπάνο και Τριαντάφυλλο σε αγώνα βάδην για να αποδείξω ότι είμαι σε καλύτερη αγωνιστική κατάσταση



ΠΑΝΣΟΛΥΓΕΙΑΚΟΣ ΙΣΘΜΙΑΚΟΣ 


Διαιτητής -- Επόπτες ΡΟΥΤΣΙ ΣΕΦΕΡΗΣ ΒΛΑΧΟΠΑΝΟΣ 

Πρατηρητης Διαιτησιας ΑΡΓΥΡΗΣ




Π.Α.Ο. ΚΟΥΤΑΛΑ ΘΥΕΛΛΑ ΚΑΤΩ ΔΙΜΗΝΙΟΥ 


Διαιτητής -- Επόπτες :ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ Σ. ΚΟΛΛΙΑΣ Ι. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Ο αγώνας μεταξύ των ομάδων Πανσολυγειακού και Ισθμιακού συγκεντρώνει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και φρόντισε η αξιόλογη ( αλλά στημένη κατά την Ελλάδα Βέλου) επιτροπή να ορίσει μια τριπλέτα που ο διαιτητής είναι αξιολογημένος Πλην όμως κάποτε τον είχε στήσει ενέδρα ένας ποδοσφαιριστής και τον χτύπησε μετά την λήξη του αγώνα Και ο ένας επόπτης και αυτός αξιολογημένος Και ο δεύτερος επόπτης ο πρόεδρος του ανύπαρκτου συνδέσμου Κορινθίων διαιτητών .
Και στο δεύτερο αγώνα Π Α Ο Κουταλά --Θύελλα Κ. Διμηνιού η επιτροπή όρισε τον Σπύρο Τριαντάφυλλο διαιτητή. 
Προκαλώ λοιπόν τον κ. Βλαχοπάνο και τον κ. Σπύρο Τριαντάφυλλο σε έναν αγώνα βάδην Να περπατήσουμε δέκα γύρους του δημοτικού σταδίου όχι ποιος θα βγει πρώτος αλλά ποιος θα τερματίσει. Και είμαι βέβαιος ότι δεν θα κόψουν το νήμα του τερματισμού. Επομένως αθλητικά είμαι καλύτερος γιατί εγώ θα τερματίσω και θα μπορέσω να εκτελέσω τα καθήκοντα του επόπτη γιατί είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση 
Αυτούς τους διαιτητές διαθέτει η Κορινθία γι αυτό και δεν μας μας υπολογίζουν