Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Κύριε Υπουργέ του αθλητισμού η σήψης στο ποδόσφαιρο μας μέτρο δεν έχει


Το Σάββατο ήμουνα σε φιλικό σπίτι για να παρακολουθήσω την ποδοσφαιρική φιέστα και ο οικοδεσπότης φιλοξενούσε τα εγγόνια του για να παρακολουθήσουν μαζί το ντέρμπι. Και ήταν τέσσερα ζωή να έχουν Τα τρία ήταν Ολυμπιακών αποχρώσεων και ο ένας ήταν δικός μου ...Αεκτζής. Και διαπίστωσα ότι με την ομάδα του Παναθηναϊκού κανένα. 
Οι Ολυμπιακοί είχαν εφοδιαστεί με καπελάκια και φανέλες και ο ένας και με καραμούζα που ο παππούς την κατάσχεσε γιατί θα μας πονοκεφάλιαζε 
Ο μεγαλύτερος ήταν δέκα ετών και ο μικρότερο επτά που ήταν και ο δικός μου γιατί μόνο έτσι δικαιολογείται αφού δεν έχει ακόμα γευτεί την αδικία 
Και όταν μας είπαν ότι ο αγώνας δεν θα γίνει και τα τρία παιδιά έβγαλαν την φανέλα του Ολυμπιακού που φορούσαν και έβαλαν τα ρούχα τους και ήταν έτοιμα να βάλουν τα κλάματα 
Και ρωτώ όχι εσάς κ. υπουργέ γιατί είμαι βέβαιος ότι τώρα που γίνατε υπουργός ασχοληθήκατε με τον βασιλέα των αθλημάτων αλλά έναν επιστήμονα που ασχολείται με τα παιδιά τι κακό έχει προξενήσει αυτό το ποδοσφαιρικό φιάσκο. 
Δεν έχω εγγόνια αλλά πόνεσα όταν είδα  του φίλου μου να έχουν μαραθεί και δηλώνω τέτοια φάση μέχρι σήμερα δεν έχω δει και μου ήταν πρωτόγνωρη 
Και ντρέπομαι που ασχολούμαι τόσα χρόνια με το ποδόσφαιρο που κάθε φορά και με πληγώνει περισσότερο Και εγώ καλά να πάθω αλλά τα παιδάκια τι φταίνε να πληγώνονται και να φεύγουν από το ποδόσφαιρο και για τον λόγο αυτόν κάθε αγωνιστική οι φίλαθλοι στους αγώνες του πρωταθλήματος λιγοστεύουν δραματικά. Και οι ποδοσφαιριστές θα αναγκαστούν να παίζουν σε άδειες εξέδρες μια και η νέα γενιά αισθανόμενη προδομένη θα τους γυρίσει την πλάτη. 
Και αυτό θα αποτελέσει την ταφόπετρα για το ποδόσφαιρο. μας που χρειάζεται για να μη βγάζει το ποδοσφαιρικό πτώμα την μπόχα από την σήψη που βρίσκεται.