Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Δεν είμαι με κανένα παρά μόνο με το ποδόσφαιρο


Φίλοι μου από την Αθήνα με πήραν στο τηλέφωνο για να μου πουν με ποιο παράταξη είμαι με το δημοσίευμα μου αυτό που είχε τον τίτλο ο διαιτητής ήταν γραμματέας του αξιωματικού της αστυνομίας. 
Και μετά έρχεται και η τηλεφωνική παρέμβαση που έκανα στην τηλεοπτική  Δίκη που γίνεται κάθε Δευτέρα  στο Σκάι Και έτσι  ήρθε το γλυκό και έδεσε αφού μέχρι τις τρεις και η ώρα το πρωί χτύπαγαν τα τηλεφωνά μου ( κινητό και σταθερό) για να συνεχίσουν τα ερωτήματα προς την αφεντιά μου. 
Βέβαια οι περισσότεροι από αυτούς δεν γνωρίζουν τον αγώνα που έχω κάνει στην Κορινθία αντιμετωπίζοντας την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας που παίζει το ίδιο ρόλο στο νομό μας όπως η Ε Π Ο στην Αθήνα 
Και είμαι ο στόχος του κ. Τσιχριτζή και θέλει να μου βγάλει τα δόντια γιατί είμαι ο μοναδικός που του ασκώ και θα συνεχίσω να του ασκώ κριτική. 
Όχι επί προσωπικών θεμάτων αλλά για τις πράξεις και τις παραλείψεις που συνεχώς κάνει με αποτέλεσμα να πεθαίνει το ποδόσφαιρο 
Βέβαια ενώθηκαν οι πάντες για να καταδικαστώ γιατί νόμισαν ότι έτσι θα με τρομοκρατούσαν και θα το έβαζα στα πόδια 
Και όταν τονίζω ενώθηκαν όλοι εννοώ και η συμπολίτευση και η αντιπολίτευση ενώθηκαν με αποτέλεσμα ο δικός μου μάρτυρας υπεράσπισις στη δίκη μου να μεταβληθεί σε μάρτυρας κατηγορίας . 
Και όχι μόνο αυτός αλλά οι περισσότεροι του ψηφοδελτίου Νέα Πορεία σήμερα συνεργάζονται για να θάψουν το ποδόσφαιρο του νομού.μας  
Και αν δεν έκαναν τις ακρότητες το Σινάφι ( να βάψουν τα δημοσιογραφικά στο δημοτικό στάδιο -- να σπάσουν τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού Άσσου -- και των διαιτητών )με αυτά που έγραφε ήταν αληθινά γιατί γράφουν :Φέτος μάθαμε ότι γίνετε μια σωστή προσπάθεια και κάποιοι κοιτάν να την δηλητηριάσουν,
γι’ αυτό και εμείς έστω και από απόσταση συντάσσουμε τις δυνάμεις μας και στηρίζουμε την νέα διοίκηση για την επίτευξη του κοινού σκοπού.

Αυτά και εγώ  γράφω και με χαρακτήρισαν ότι ενώ ζητούσα την διάλυση της ομάδας της Κορίνθου τώρα είμαι υπέρ της διοίκησης και γι αυτό και με χαρακτήρισαν κωλοτούμπα. Και εξήγησα σε δημοσιεύματα μου γιατί είμαι με την σημερινή διοίκηση Επειδή είναι η πρώτη που έκανε υποδομή που σημαίνει σκέπτεται σοβαρά και όχι επιφανειακά όπως έκαναν όλοι αυτοί που από τότε που είμαι στην Κορινθία το 2001 κανένας δεν τόλμησε να κάνει. 
Και επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά και δεν θα κουραστώ να συνεχίζω να το γράφω η ομάδα Κόρινθος 06 είναι δημιούργημα των γονιών των παικτών της εποχής εκείνης και του προπονητή Γεράσιμου Μαργέτη. 
Θα συνεχίσω και θα σας παρουσιάσω όλους αυτούς που ενώ τους έδωσα το χέρι της καρδιάς μου αυτοί στο άλλο κρατούσα στιλέτο και το έβγαλαν  να με καρφώσουν συνεργαζόμενοι με τους δήθεν αντιπάλους των και σημερινούς συνεργάτες των