Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Κύριε Βουτσινά το άρθρο 4 του συντάγματος αναφέρει : 1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου

Κύριε Θεόφιλε Βουτσινά 
Μετά από το τελευταίο σας δημοσίευμα που επικαλείστε και τον νόμο σας γνωρίζω ότι σύμφωνα με το Σύνταγμα είμαστε όλοι ίσοι. 
Αν και είχα αποφασίσει να μη ασχοληθώ μαζί σας γιατί εσείς είσαστε ένας έμπορος που έχει σχέση με τον αθλητισμό και έχετε ανάγκη από δημόσιες σχέσεις είπα να κάνω ότι δεν βλέπω αυτά που γράφετε. Μα το τελευταίο σας δημοσίευμα σε συνάρτηση με όλα τα άλλα αρχίζουν να με δυσφημούν και απορώ πως εσείς ένας έμπορος που έχετε νομική κάλυψη δεν ρωτήσατε το δικηγόρο σας να σας πει ότι αυτά που γράφετε αποτελούν ποινικά αδικήματα 
.Γράφετε :Θεοφιλος Βουτσινας :ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΣΚΟΥΡΤΗ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ?

Θεοφιλος Βουτσινας ΕΓΩ ΕΜΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΣΟΥΝΑ ΡΩΤΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΛΕΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΕ ΣΧΟΛΑΣΑΝΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΜΕ ΘΙΞΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΙΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΣ ΕΧΩ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Βουτσινάς:  ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΣΚΟΥΡΤΗ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ? ΤΕΛΟΣ ΕΧΩ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΛΕΦΤΑ

Νικηφόρος  Έχετε επίγνωση τι έχετε γράψει ότι μπορείτε να με στείλετε σε γνωστούς σας γιατρούς; Μάλλον θα έχετε εμπειρία αφού σας έκαναν καλά. 

Βουτσινας ΕΓΩ ΕΜΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ 

Νικηφόρος :Μέχρι σήμερα  δεν έχω γράψει ποτέ το όνομα σας ούτε μια φορά. 
Επομένως αυτή η παράγραφος δεν αφορά εσάς αλλά τρίτους την υπεράσπιση λοιπόν τρίτων έχετε αναλάβει και σας δικαιολογώ επειδή έχετε ανάγκη από δημόσιες σχέσεις επειδή έχετε σχέση εμπορική με αυτούς που κρίνω. Φίλους στην Κορινθία δυστυχώς έχω ελάχιστους και αυτούς που σχολιάζω αν κάνουν κάτι σωστό θα τον κρίνω θετικά ενώ υπήρχαν κρίσεις μου αρνητικές προηγουμένως . Γιατί αυτό σημαίνει δημοσιογραφία έστω και ερασιτεχνική.Εσείς όμως με ποια ιδιότητα έχετε αναλάβει αυτή την υπεράσπιση; Για εμπορικούς και μόνο λόγους Και καλά κάνετε αλλά να προσέχετε 

Βουτσινας  ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΗΜΟΥΝΑ 

Νικηφόρος :Φυλλάδα  σημαίνει χαμηλού επιπέδου εφημερίδα. Επομένως δυσφημείτε κύριε τις εφημερίδες Ντελάλη και Νικηφόρου το ανάγνωσμα χωρίς πρόσχωμεν. 
Στον μεν Ντελάλη ποτέ δεν ήμουνα ούτε εκδότης ούτε ιδιοκτήτης παρά μόνο Διευθυντής που δεν έχει σχέση με τις διαφημίσεις Αλλά μπορείτε να μας παρουσιάστε έστω ένα τιμολόγιο που έχετε πληρώσει ένα ευρώ για τις φυλλάδες που έβγαζα γβια διαφημιστικούς ή άλλους λόγους;
Για δε την άλλη εφημερίδα Νικηφόρου το ανάγνωσμα υπάρχει η ταυτότητα της εφημερίδας. 



Λοιπόν κύριε και πάλι δεν υπηρετείτε την αλήθεια. Για τον Ντελάλη περιμένω επειδή δεν έχω αρχείο των εφημερίδων εσείς όμως έχετε λογιστήριο που θα υπάρχουν τιμολόγιο με τα οποία πληρώσατε τις διαφημίσεις στον Ντελάλη Στην άλλη εφημερίδα κρατώ αρχείο γιατί ήταν δική μου και η αιτία που έπαθα μια οικονομική μικρο καταστροφή. Επειδή δεν ήθελα να διαφημίσω κάποιους που θα ερχόντουσαν και θα έλεγαν ότι λέτε εσείς σήμερα χωρίς να κοκκινίζετε Και δηλώνω επίσης ότι δεν νομίζω ότι έχουμε ποτέ συναντηθεί. Περιμένω τα τιμολόγια 

Βουτσινας:  ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΣΟΥΝΑ

Νικηφόρος : Και πάλι κύριε κακοποιείτε την αλήθεια Ποτέ δεν έγραψα το όνομα σας στην κυριολεξία Ως εκ τούτου δεν αμφισβήτησα την προσφορά σας. Τώρα όμως πάλι με δυσφημείτε όταν γράφετε ότι όπου ήμουνα πληρώθηκα. Προσέφερα τις υπηρεσίες μου σε δυο εφημερίδες καθημερινές και σε μια αθλητική. Σε τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς και σε τρία ραδιοτηλεοπτικά κανάλια. Αν και μου έκαναν πρόταση να πληρώνουμε εγώ δεν δέχτηκα για να μη δώσω το δικαίωμα σε κανένα για να γράψει αυτά που εσείς σήμερα υποστηρίζετε. 

Βουτσινας:ΑΜΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΛΕΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΕ ΣΧΟΛΑΣΑΝΕ

Νικηφόρος :Με αυτά που γράφετε  με εκθέτετε  όχι στο χωριό μου αλλά σ αυτούς που διαβάζουν τα γραπτά σας και τα οποία δεν υπηρετούν την αλήθεια. Στην Κλένια είχα ένα πρώτο ξάδελφο που τον χάσαμε τώρα τελευταία. Από τότε μια φορά πήγα να επισκεφτώ το χωριό που το αγαπώ γιατί εκεί γεννήθηκε ο πατέρας μου αλλά δεν μπόρεσα αφού οι απουσία του ξαδέλφου μου ήταν τόσο έντονη που μου έκανε κακό Αλλά όταν σε ένα χωριό οι περισσότεροι κάτοικοι λέγονται Σκούρτηδεςείναι πολύ δύσκολο να σε σχολάσουν.  Και είμαι ο μοναδικός που με πάθος υποστήριξα την ομάδα του χωριού μου όταν αντίκρισε την αδικία κατάμουτρα. 

Βουτσινας:ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΜΕ ΘΙΞΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΙΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ

Νικηφόρος :Εκεί που μας χρωστούσαν μας φάγανε και  την αγελάδα 
Το κείμενο σου κύριε μπάζει νομικά απ όλες τις μπάντες Και κατά διαβολική σύμπτωση ο νόμος ο ίδιος είναι και για σας τους πλούσιους και για μας τους φτωχούς Και εσείς κύριες με "θίγετε" ενώ εσείς αν σας θίξω θα κάνετε χρήση του νόμου. Αυτή είναι η μεταξύ μας διαφορά Εσείς περιμένετε να πέσω σε ποινικό αδίκημα ενώ τα δικά σας μέτρημα δεν έχουν. 
Περιμένω λοιπόν να μας εξηγήσετε πως είναι δυνατόν χωρίς να έχω ποτέ ασχοληθεί μαζί σας εσείς με ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ και όχι μια φορά αλλά κατ εξακολούθηση .