Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Πέρασαν οκτώ μέρες και ο κ Πισιμίσης δεν σας απάντησε κ. Δήμαρχε.

:Ακούστε τι είπε ο Δήμαρχος Κορινθίων για την συνέντευξη το Θάνου Πισιμίση προέδρου του Α Ο Ζευγολατιού ανάλογα με τα φευγάρια γιατί και στον Αλέκο Πνευματικό θα απαντήσω όπως έκανα και στο κ. Βιομήχανο Μια και ο Νικηφόρος δεν κάνει διακρίσεις  



Μεταξύ άλλων είπε ο κ. Πνευματικός 
Με έκπληξη διάβασα τις δηλώσεις του κ. Θάνου Πισιμίση που αφορούν την παρουσία μου στο γήπεδο του Ζευγολατιού.Όση ώρα παρέμεινα στο γήπεδο το κλίμα ήταν άριστο και από τους φιλάθλους των δύο ομάδων και δεν έπεσε στην αντίληψη μου η παρουσία ΄΄φουσκωτών΄΄ όπως ισχυρίζεται ο κ. Πισιμίσης.Απορώ γιατί ο κ. Πισιμίσης δεν μου το ανέφερε όταν το χαιρέτισα αλλά μου απάντησε θα τα πούμε αργότερα κουνώντας το χέρι του.Τον καλώ λοιπόν να ανασκευάσει γιατί αλλιώς θα επιβεβαίωσει  ότι οι λόγοι είναι άλλοι

Να πατήσετε εδώ για να ακούσετε όλα όσα είπε ο κ. Δήμαρχος Κορινθίων για να καταλάβετε καλύτερα τον σχολιασμό μου 

https://www.youtube.com/watch?v=60BeVecKIcw