Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Ο Γιώργος Βορινειώτης ο πρωτομάστορας του Κορινθιακού ποδοσφαίρου που ομιλεί άπταιστα την ...Γαλλική !!!

Κύριε Βορινειώτη 

Είμαι υπερήφανος που με χαρακτηρίζεις με απαράδεκτα επίθετα και τα οποία χρησιμοποιούν όλοι αυτοί που δεν μπορούν να απαντήσουν στα γραφόμενα μου. 
Θα ήμουν δυστυχής αν λέγατε λόγια καλά για μένα γιατί δεν θα μπορούσα να δικαιολογηθώ 
Γνωρίζω πόσο χρονών είμαι και ποτέ δεν το έκρυψα  
Είμαι όμως υποχρεωμένος όμως να παραδεχτώ ότι τις εκλογές της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας του Ιουλίου του 2013 τις χρησιμοποιήσατε μαζί με τον βιομήχανο  κ. Πισιμίση για να κάνετε ποδοσφαιρική ομάδα Με αποτέλεσμα από τότε μέχρι σήμερα να τα σκουπίζετε όλα. πρωταθλήματα και κύπελλα.Θα αποτελείτε παγκόσμιο φαινόμενο  που ενώ είσαστε αντίπαλοι στις εκλογές η ένωσης σας προσέχει