Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Ανοικτή επιστολή προς τον αστυνομικό διευθυντή Κορινθίας που πιστεύουμε ότι αυτός διαβάζει εφημερίδες





Προς 

την Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας 

Ενταύθα 

Κύριε Διευθυντά 


Το Σάββατο 19 Μαρτίου του 2016 έγινε ένας ποδοσφαιρικός αγώνας  στο γήπεδο του Ζευγολατιού  και ο πρόεδρος της ομάδας έκανε μια ανακοίνωση Που όμως δεν αρκέστηκε σ αυτήν ο πατέρας του προέδρου που είναι εξέχων μέλος της κοινωνίας της Κορινθίας ( Εργοστασιάρχης - Περιφερειακός σύμβουλος και επίτιμος πρόεδρος της ομάδας του Α Ο Ζευγολατιού ) και έδωσε και αυτός μια συνέντευξη σε επαγγελματία δημοσιογράφο και είπε τα παρακάτω για την Αστυνομία .
"Όλη την εβδομάδα άκουγα και δεν πίστευα Μας ειδοποίησε η Αστυνομία ότι η αντίπαλος ομάδα έστειλε και στην περιφέρεια στην Τρίπολη στην Αστυνομία 
Αλλά και στο Αστυνομικό Τμήμα Βραχατίου και στην Ε Π Σ Κορινθίας έστειλε μια επιστολή για ενίσχυση από την ασυνομία 
Αυτό βέβαια λειτούργησε σε βάρος τους
 Διότι αυτή η ομάδα που είχε έρθει με επικεφαλής κάποιο κύριο που με επλησίασε και μου είπε κ. πρόεδρε από εδώ και πέρα αναλαμβάνω εγώ δεν έχεις καμία ευθύνη εσύ αναλαμβάνω εγώ Ότι συμβεί θα είμαι εγώ υπεύθυνος  
Κατάλαβε ο άνθρωπος ότι εμείς φιλοξενούσαμε τον κόσμο και την διοίκηση της αντίπαλης ομάδας και αυτοί ήρθαν με άλλες διαθέσεις Χωρίς  αυτό να ξέρουμε κάτι εμείς 

" πιστή αντιγραφή των όσων είπε και ακριβώς έτσι που τα είπε χωρίς να σβήσω ή προσθέσω το παραμικρό "

Επειδή έχω ένα ενημερωτικό μπλοκ και με επισκέψεις κατά μέσο όρο 2.000 την ημέρα ( αυτό μπορώ να σας το αποδείξω ) 
θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο αυτόν που μου κάνει την τιμή να  διαβάζει τα γραπτά μου  αν αυτά που είπε στην συνέντευξη του ο κ. Πισιμίσης υπηρετούν την αλήθεια. Και έχω αμφιβολίες αφού του απάντησα με κάθε λεπτομέρεια σε ότι είπε και δυστυχώς τίποτα δεν ήταν σωστό.
 Εδώ όμως δεν έχω την δυνατότητα να γνωρίζω και γι αυτό απευθύνομαι προς εσάς γιατί αν όντως έτσι συνέβησαν τα γεγονότα όπως μας περιγράφει ο κ Πισιμίσης Αθανάσιος εκτίθεται ανεπανόρθωτα η Αστυνομία. 
Γιατί την συνδρομή της ζήτησε πάντα με τα λεγόμενα του κ. Πισιμίση η αντίπαλος ομάδα που ήταν η Κόρινθος 06 και στον πρόεδρο της έπρεπε να απευθυνθεί ο κ. επικεφαλής της δύναμης που πήγε στο γήπεδο 
Κατά ποια λογική ο κ. επικεφαλής διαβεβαίωσε στην γηπεδούχο ομάδα ότι αυτός θα έχει την ευθύνη αφού κανένας από το Ζευγολατιό δεν του είχε ζητήσει. Γιατί με αυτά που είπε ο επικεφαλής της δύναμης απευθυνόμενος προς αυτόν έβγαλε το συμπέρασμα ότι η ομάδα του Ζευγολατιού είναι φιλόξενη ενώ οι άλλοι είναι ταραξίες. 
Πρωτοφανή γεγονότα που αν όντως έγιναν που δεν τολμώ να το  πιστέψω έχουμε μια εύνοια προς ένα σωματείο και μια εκ προοιμίου καταδίκη ενός άλλου από τον τηρητή του νόμου Που σύμφωνα με το σύνταγμα είμαστε όλοι ίσοι 
Περιμένω όχι μόνο εμένα να ενημερώσετε αλλά όλο τον κόσμο αν η αστυνομία κάνει επιλογές ή αυτά είναι αποκυήματα της φαντασίας του κ. Πισιμίσης 
Ευελπιστώ να μη τύχω της απάντησης του προκατόχου σας κ. Κολλαϊτη που μου είπε ότι δεν διαβάζει εφημερίδες.