Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Αλήθεια ακόμα παριστάνει τον πρόεδρο των διαιτητών Κορινθίας ο ευτραφής κ. Βλαχοπάνος ;



Πρώτη φορά στη ζωή μου που αριθμεί  αρκετά χρόνια έχω βρει τόσο φοβισμένους ανθρώπους όπως είναι οι Κορίνθιοι Διαιτητές 
Ο αποκεφαλισμός ενός διαιτητή του αναστήματος του Γιώργου Δασκαλόπουλου  που πάντα κατά την δική μου γνώμη την οποία μου είχε έμπρακτα φτιάξει ο αείμνηστος φίλος μου Γιάννης Στέφας έχει δημιουργήσει μια κατάσταση μέσα στις τάξεις των διαιτητών τραγική. 
Τραγικό σημαίνει αυτό που δημιουργεί μεγάλη θλίψη 

Έγραψα πριν από αρκετές μέρες 



Εμείς δεν κάνουμε αντιπολίτευση στην ανίκανη επιτροπή ορισμού διαιτητών με
εκθέσεις ιδεών αλλά πάντα με στοιχεία γι αυτό η παρεούλα λέει δεν θα ασχοληθούμε με τον Νικηφόρο. Έχουμε άλλα θέματα πιο σοβαρά.
Μα πως θα μπορέσουν να μας απαντήσουν όταν την ποδοσφαιρική περίοδο 2013- 2014 σφύριζαν οι παρακάτω διαιτητές 


1--Ανδρέου 2--Γούσιας Χ 3--Γούσιας Εμ. 4--Δασκαλόπουλος  Γ 5--Ζήσης Δ  6--Θανασενάρης  7--Κολλιός  8--Κυριακόπουλος  9--Κανέλλος  10-- Λάσκος 11-- Μερκούρης 12 --Παύλου 13--Πάγκας  14-- Ρέππας  15-- Σκούρτης 16--Χρυσής  17--Χατζηθάνος 18--Χαραμπάτσης  19 --Κουρτέσης  20--Ντέμσιας 21 --Σιατού 

Αλήθεια που βρίσκονται και γιατί δεν συνεχίζουν ; Μήπως μπορεί να μας πει ο άλλοτε ο γενικός αρχηγός του Π Α Σ Κόρινθος
 Εδώ τελείωνε το δημοσίευμα μου και καμία απάντηση δεν πήρα 

Βέβαια  αυτοί που διοικούν την Ένωση με θεωρούν ανύπαρκτο και δεν 
απαντούν Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου υπαρκτό και επανέρχομαι και ρωτώ που οδηγείτε κύριοι την διαιτησία της Κορινθίας στο μηδενισμό της; 
Μπορεί λοιπόν ένας φοβισμένος άνθρωπος όπως είναι ο Κορίνθιος διαιτητής να αποδώσει δικαιοσύνη; 
Γιατί η ενέργεια του προέδρου (;) των Κορινθίων διαιτητών να καλέσει με την επιστολή του Π Α Σ Κόρινθος την οποία είχε συντάξει ο τέως αστυνομικός κ. Δημήτρης; Λέκκας που είναι Γενικός γραμματέας της ομάδος αυτής φανερώνει ότι στο νομό μας κάνουν ότι θέλουν οι παράγοντες των ομάδων που είναι φιλικά διακείμενες προς την ένωση. Και αυτός είναι κασι ο λόγος που ο Ψυχογιός δεν σφύριξα ούτε ένα από τα τρία πέναλτι που έγιναν υπέρ της ομάδας της Νεμέας 
Τώρα μεταξύ μας δεν πρέπει να έχει και αυτή την απαίτηση μια ομάδα που απέχει τόσα χιλιόμετρα από την οδό Νοταρά 48. 
Αλλά θα μου πείτε σε αυτή την διαμορφωθείσα κατάσταση τι κάνουν οι διαιτητές. Μα ο ένας μετά τον άλλο φεύγει και μένουν αυτοί που έχουν ανάγκη το μεροκάματο της διαιτησίας Και αυτό είναι τραγικό.