Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Επειδή υπηρετώ την αλήθεια επανορθώνω ένα δημοσίευμα μου


Έγραψα ότι :Κανένας παράγοντας του ποδοσφαίρου δεν επιθυμεί να έχει σχέση μαζί μου επειδή τα βάζω με τους δυνατούς και δεν κάνει επειδή τους έχουν ανάγκη 
Πληροφορήθηκα κάτι που μου δημιούργησε πολλά ερωτηματικά και μη έχοντας άκρες δεν μπορώ να βρω την αλήθεια. 
Με το δήμο Κορινθίων λυπάμαι που το γράφω με θεωρούν μαύρο πρόβατο. Και τους δικαιολογώ πλήρως, Εξάλλου και στην οκτάμηνη καταδίκη μου πρωταγωνιστής ήταν ο πρόεδρος του πολιτισμού και του αθλητισμού του Δήμου Κορινθίων Βέβαια έχω γράψει κατά καιρούς ότι ο Π Α Σ Κόρινθος ήταν παλαιά το  εκλογικό θερμοκήπιο της παράταξης του κ. Πνευματικού που το διοικούσε από τα παρασκήνια ο κ. Φαρμάκης Μετά ήρθαν όλοι οι άλλοι με αποτέλεσμα να ρίξουν την ομάδα στα βράχια.Και βρέθηκαν κάποιοι ΄σχετικοί αλλά μαζί και άσχετοι και  σήκωσαν από τα βράχια τα συντρίμμια τα ένωσαν και περπάτησαν αυτό το λαβωμένο σωματείο και το  περπάτησαν με αξιοπρέπεια μια ολόκληρη ποδοσφαιρική περίοδο χωρίς να χρειαστούν την βοήθεια κανενός ...Χονδρόπουλου. Η πόρτα λοιπόν από τους υπεύθυνους του δήμου Κορινθίων έχει κλείσει οριστικά και με τραύματα σε βάρους μου. Και δεν μπόρεσα να διασταυρώσω την είδηση 
Από την άλλη η ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος διοικείται από κάποιους που ορισμένους δεν τους γνωρίζω καθόλου και άλλους  πολύ καλά. Και δεν θα ήθελα καμία σχέση  με τους γνώριμους ΄
Και επομένως και από εκεί η πόρτα κλειστή. 
Και γι αυτό αναγκάζομαι να ρωτήσω κάθε αρμόδιο αν αληθεύει ότι η ομάδα Κόρινθος 06 πληρώνει για να χρησιμοποιεί το στάδιο το συμβολικό ποσό των  ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ( 300 )ευρώ ή σε δραχμές 102.000 
Γνωρίζω ότι η λέξης συμβολικό σημαίνει κάτι που δεν εκφράζει την πραγματική αξία αλλά το νόημα που αντιπροσωπεύει.
Και αν όλα αυτά δεν ισχύουν δεν θέλω να δώσετε καμία σημασία στο κείμενο μου.Αν όμως αληθεύει θα ήθελα αν δεν ήταν συμβολικό το ποσό πόσο θα το είχε φτάσει ο αρμόδιος την χρήση ;  Και πόσα έχουν πληρώσει για χρήση του δημοτικού σταδίου οι  Αλέξης Κούγιας --Μιχάλης Τσιχριτζής --Σωτήρης Μαυρονάσος --Μάριος Σταματάκης-- Πανούλης Μπεθάνης --όσο τό χρησιμοποίησαν το δημοτικό στάδιο 
Για μένα τον άνθρωπο που σχολιάζει δεν υπάρχουν ούτε φίλοι ούτε γνωστοί μα ούτε και άγνωστοι Μόνο η αλήθεια βασιλεύει στα γραπτά μου. 
Γνωρίζω ότι δεν θα πάρω καμία απάντηση γιατί δεν ασχολούνται μαζί μου παρά μόνο όταν δέσουν το θέμα για να με καταδικάσουν.Τότε όλοι ενώνονται για να αντιμετωπίσουν τον Νικηφόρο για να σταματήσει να ασχολείται με τις κεφαλές του τόπου. Που η σιωπή τους είναι το καλύτερο επιχείρημα για τους δυνατούς στα δικά μου σχόλια.
Και μετά από δυο μέρες είμαι υποχρεωμένος να γράψω ότι όπως μας πληροφόρησαν οι αρμόδιοι της ομάδας Κόρινθος 06 ότι στην κυριολεξία είναι συμβολικό τοποσό το  οποίο πληρώνουμε που φανερώνει την στοργή του Δήμου Κορινθίων προς τα ερασιτεχνικά σωματεία 
Και μου τόνισαν ότι ο πρόεδρος του δημοτικού Σταδίου  Γιώργος Φιλιππακόπουλος κάνει ότι μπορεί για να αισθανθούμε ότι το γήπεδο του Δήμου είναι όχι μόνο  δικό μας αλλά όλων των ομάδων   του νομού μας. Και γι αυτό τον ευχαριστούμε
Και  μετά την δήλωση  με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση επανορθώνω το δημοσίευμα μου