Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Το παραγάδι στο μαγαζί του δασάρχη για πολύ μεγάλη ψαριά



Κάποιοι προσπαθούν να μάθουν αυτούς που με πληροφορούν και γράφω τα νέα που είναι αληθινά και κανένας δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει Και επειδή κάποτε είχα μια συνεργασία με τον Βασίλη Δελή ( αφού γράφαμε στην ίδια εφημερίδα ) τον θεωρούν τον πρώτο ύποπτο ότι με πληροφορεί . Θα ήθελα να τους γνωρίσω όλους αυτούς ότι με τον επαγγελματία δημοσιογράφο Βασίλη Δελή δεν έχω ούτε καν τυπικές σχέσεις. Και οι καλοθελητές μου μεταφέρουν όλα αυτά που λέει εις βάρος μου Και όλοι ασχολούνται με την ηλικία μου σαν να το παίζω εραστής και δεν το κατάλαβα  Ο κωλόγερος ( έτσι με αποκαλούν όσοι θέλουν να ξεκαρφωθούν από μένα ) αυτά που γράφει είναι ψέματα ;  Και αν ναι γιατί δεν με απαντούν ή δεν με οδηγούν στα δικαστήρια όπως έκαναν οι Ιατρού Δήμαρχος Κορινθίων ο πρόεδρος του πολιτισμού και του αθλητισμού του Δήμου Κορινθίων Ο Μιχάλης Τσιχριτζής ο Γιάννης Γεροβασίλης και ο Δημήτρης Δημόπουλος.
Αλλά τότε η καταδίκη μου ήταν βέβαιη αφού ο μάρτυρας υπεράσπισης μου έγινε κατηγορίας λέγοντας στο σεβαστό δικαστήριο " Αν και ο δικηγόρος μου είπε να μη το πω εγώ θα το πω Τα γραπτά του κατηγορούμενου ήταν υπερβολικά" 
Σας γνωρίζω ότι τα μεγαλύτερα λαμόγια είναι αυτά που δεν φαίνονται γιατί έχουν την ικανότητα να κρύβονται και να κατηγορούν άλλους  Ανθρωπάκια γεννήθηκαν και νάνοι σε ηθικό ανάστημα θα αποχαιρετίσουν τον μάταιο αυτόν κόσμο .