Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Το βήμα του αναγνώστη που επάνω σ αυτόν στηρίζεται το μπλοκ αυτό.

Δημοσιεύω ένα ευχαριστήριο που μου έστειλε ο Φίλος μου Γιώργος Κουρούμπαλης 
                          

Προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Κορινθίας.

Κύριε διευθυντά 

Είμαι υποχρεωμένος να  ευχαριστήσω δημόσια τα όργανα σας που υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση σας απέδειξαν ότι οι αστυνομικοί  υπάλληλοι  αποτελούν πρόσωπα συγγενικά προς τους πολίτες Και αυτό το διαπίστωσα όταν αντιμετώπισα ένα πρόβλημα και μου το έλυσαν με τρόπο μεθοδικό και πολιτισμένο. 
όλοι γνωρίζουμε ότι σήμερα οι Αστυνομικοί υπάλληλοι είναι μορφωμένοι. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό αν την μόρφωση  δεν την συνοδεύει και  ο πολιτισμός και η αγάπη προς τον συνάνθρωπο μας. Αυτό εσείς έχετε πετύχει το πάντρεμα με αποτέλεσμα να κάνετε εμένα υπερήφανο για τα σώματα ασφαλείας που διαθέτει η χώρα μας. 

Φιλικά 
Γιώργος  Κουρούμπαλής