Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Γιατί σιωπάτε κ. Φιλιάτρα

  Κύριε Φάνη Σιτέ σας ζήτησα να με ορίσετε έμμισθο υπάλληλο στην Ε Π Ο;
Οι ηγέτες δεν σιωπούν   


                                    Αποτέλεσμα εικόνας για Ρόμπα ξεκούμπωτη
Εμένα κ. Φιλιάτρα αν μου γράφανε ότι είμαι ρόμπα ξεκούμπωτη και δεν
μπορούσα να απαντήσω θα είχα εξαφανιστεί από τα κοινά. 
Βέβαια αν είχα την φωλιά μου λερωμένη  με την σιωπή θα προσπαθούσα να κλείσω το θέμα 
Γιατί έτσι συνηθίζετε να αφήνουμε ένα ψίθυρο εναντίον κάποιου και το περνάμε στις ρούγες και στις στράτες.  Μα κ. Φιλιάτρα πέσατε επάνω μου που δεν έχω τίποτα για να με κατηγορήσετε.
Και να σκεφτεί κάποιος ότι ένας υποψήφιος για  να διοικήσει έχει τον κ. Φιλιάτρα επιτελάρχη  μπορούμε να καταλάβουμε το είδος της αλλαγής που κάποιοι θέλουν να φέρουν στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο