Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Οι χρησμοί της Πυθίας απόμ τον ΣΔταύρο Μπινιάρη.

      Για μας τους φυσικούς η διάκρισις μεταξύ παρόντος παρελθόντος και μέλλοντος είναι απλώς ψευδαίσθηση 
                                      ALBERT EINSTEIN                       

 ν                        





















Είχα γράψει για αυτή την σύνθεση ότι "Ο κ. Σταύρος Μπινιάρης αποτελεί μια παραφωνία που εγώ προσωπικά δεν μπορώ να δικαιολογήσω Αυτός θα έχει τα επιχειρήματα "
Και πήρα την απάντηση 

Stavros Biniaris Κριτης ολων μας ή πορεία στο χρόνο.


Απαντάει ο Νικηφόρος 

Η πορεία στο χρόνο σημαίνει ότι λάβατε μέρος σε μια φωτογράφιση εξισώνοντας τον εαυτό σας με ανθρώπους του ποδοσφαίρου που εσείς καμία σχέση δεν έχετε. 
Αν απουσιάζατε εσείς από την φωτογραφία είμαι βέβαιος ότι ο αποστολέας που με χαρακτηρίζει μαλάκα δεν θα μου την έστελνε 
Το χρησμός σας ( γιατί για μένα είναι χρησμός που σημαίνει  συνήθως διφορούμενη απάντηση που δίνει ένα μαντείο σε μια τιθέμενη ερώτηση) μπορώ να το ερμηνεύσω μόνο σε μελλοντική συνεργασία της Κόρινθος 06 με όλους αυτούς που υπάρχουν στη φωτογραφία Τότε εγώ θα είμαι απέναντι σας και δεν με ενδιαφέρει η παρουσία σας σε καμία φωτογραφία Γιατί με τους υπόλοιπους δεν θα μπορέσεις να κάνεις καμία συνεργασία ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΓΝΏΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΌΠΟΙΑ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΛΑΘΕΜΈΝΗ ( ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΎΩ ) ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΩ