Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Ο ποδοσφαιριστής Βελέντζας διάλεξαν για να σταματήσουν τον θόρυβο


                                                   

Μου στάλθηκε το παρακάτω: Σάββατο βράδυ είχα παρκάρει το αυτοκίνητό μου στο λιμάνι της Κορίνθου και επιστρέφοντας, είδα ότι μου είχαν σπάσει τον καθρέπτη και μου είχαν χαράξει τις πόρτες και το καπώ. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι στο καπώ ήταν χαραγμένα τα νούμερα μιας ιστορικής ομάδας με τεράστια φανέλα όπως φαίνεται και στην φωτογραφία που ανεβάζω..

                            Φωτογραφία του Dimitris Velentzas.

Ο Νικηφόρος Σχολιάζει 

Γνωρίζω ότι θα έχω θύελλα αντιδράσεων με αυτά που θα γράψω αλλά εγώ θα το πράξω γιατί αγωνίζομαι μόνο για την αλήθεια και μπροστά σ αυτή τίποτα δεν υπολογίζω. 
Παρακολούθησα αρκετούς αγώνες της ομάδας Κόρινθος 06 και διαπίστωσα ότι σχεδόν οι περισσότερες ομάδες είχαν κερδίσει την εξέδρα της ομάδας που μέχρι το τελευταίο αγώνα διεκδικούσε το πρωτάθλημα 
Και αυτή είναι η ομάδα Κόρινθος 06. Και μέσα στους φιλάθλους τους ελάχιστους που την ακολουθούν δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να χαράξει το καπό του ποδοσφαιριστή και να υπογράψει μάλιστα 
Μετά το σάλο που έγινε για το πρωτάθλημα μαϊμού ο ποδοσφαιριστής Βελέντζας δεν είχε καμία συμμετοχή Γιατί λοιπόν να πειράξουν οι δήθεν "αληταράδες" έναν πολύ καλό ποδοσφαιριστή που ποτέ δεν έδωσε την παραμικρή αφορμή. Το ότι δεν έπαιξε ποδόσφαιρο ο ιστορικός Π Α Σ δεν φέρει καμία ευθύνη ο Πέλοπας και οι παίκτες του. Αλλά πως θα σταματούσε αυτό ο θόρυβος ; Μόνο γράφοντας κάτι επάνω στο αυτοκίνητο του Βελέντζα θα ξεχασθεί ο αγώνας της ντροπής.Ας κοιτάξει και ο ποδοσφαιριστής για να δει μήπως αυτή είναι κάποια προβοκάτσια  Και ανθρώπους να κάνουν όλα αυτά έχουμε πολλούς αν θυμηθώ αυτά που γράψανε στο τοίχο του σπιτιού μου 
Υποθέσεις κάνω που έχουν κάποια λογική εξήγηση