Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Η αξιοπρέπεια της τυρόπιτας ζει και Βασιλεύει και την Κορινθία ...διδάσκει

Και εξ όλων των καρπών ο μόνος, όστις δεν χρήζει ούτε καιρού ούτε ώρας διά να ωριμάση, είναι ο σατανικός έρως.
 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ “ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ



Μου στείλανε την παραπάνω φωτογραφία με την Παρακάτω Λεζάντα "
...μαλάκα Νικηφόρε γελάνε μαζί σου και τα πεζοδρόμια της Κορινθίας Αυτοί  που έβριζαν την πεθαμένη μάνα σου .
 Αυτοί που σε καταδίκασαν στο Ναύπλιο με οκτώ μήνες φυλακή. 
Αλλά και  γι αυτούς που πάλαιψες όλη την αγωνιστική περίοδο
Όλοι μαζί  έχουν συνθέσει αυτή τη φωτογραφία Και μάλιστα και κάτω από το διαφημιστικό των ανιδιοτελών    εργατών του ποδοσφαίρου Σου την στέλνω την φωτογραφία αυτή για να καταλάβεις ότι στην Κορινθία σε πουλάνε για μισή τυρόπιτα.

Φίλε μου ( που δεν είσαι απλά μου την έστειλες ην φωτογραφία  για να απαντήσω και να δημιουργήσω περισσότερους εχθρούς )

Για τους αδελφούς Μαργέτη έχω εκφρασθεί και τους ταιριάζουν ακριβώς τα λόγια του Παπαδιαμάντη. Οι άνθρωποι είναι έμποροι και δεν το κρύβουν Όταν ο Σπύρος Νίκας ήταν δυνατός αποτελούσαν τα εξαπτέρυγα του Μόλις έχασε την δύναμη του πήγαν με το ΜΙχάλη Τσιχριτζή  Και όταν και αυτός θα χάσει την δύναμή του θα πάνε με τον δυνατό Αυτοί κάνουν κάτι που χρόνια αμέτρητα το επαναλαμβάνουν και όχι μόνο στο χώρο του ποδοσφαίρου. Για την καταδίκη μου προτίμησαν να χαρακτηριστούν οπαδοί του Λίντς παρά να δυσαρεστήσουν τον καινούργια φίλο τους που είναι δυνατός τον κ. Μιχάλη τον εικονικό.  Εδώ ξέχασαν τον Σπύρο Νίκα και δεν θα πουλάγανε εμένα Μεγάλη απαίτηση έχεις.
Για τον κ. Γ@Μ@Ω θεωρώ φυσιολογική την εκεί παρουσία του 
Ο κ. Σταύρος Μπινιάρης αποτελεί μια παραφωνία που εγώ προσωπικά δεν μπορώ να δικαιολογήσω Αυτός θα έχει τα επιχειρήματα