Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Περιμένω την δικαιοσύνη της χώρας μου να μου δώσει την ευκαιρία να αποδείξω ότι στην Ελλάδα έχουμε Δημοκρατία

      Και πάλι επί των επάλξεων   μετά την περιπέτεια  της υγείας του   ο Νικηφόρος παρά τις προσευχές των εχθρών του ποδοσφαίρου
                                


 Το μόνο που μου έχει αφάνταστα λυπήσει είναι που δεν θα μπορέσω να παραστώ στη 


δίκη που μηνυτή έχει τον πρόεδρο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας και μηνυόμενο την αφεντιά μου.Θα στείλω επιστολή στον πρόεδρο του δικαστηρίου και θα του εξηγούσα γιατί δεν είμαι παρών στην δίκη που την θεωρώ σπάνια ευκαιρία για να αποδείξω στον μηνυτή μου ότι  στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία. και άνθρωποι που εκλέγονται δημοκρατικά δεν μπορούν να  ξεχνούν ότι  είναι υποχρεωμένοι να απαντούν στις ερωτήσεις μου.  Και θα σας  παρακαλούσα κ. πρόεδρε αν υπάρχει περίπτωση να παραγραφεί η μήνυσης   θα σας θα σας ήμουνα ευγνώμων  να μη λάβετε τους λόγους που δεν μπόρεσα να παραβρεθώ Θέλω να αντιμετωπίσω επιτέλους τον κρυπτόμενο   χρόνια αμέτρητα Μιχάλη Τσιχριτζή που μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου θα του αποδείξω ότι είναι εχθρός του ποδοσφαίρου.  Και αυτό θα το πετύχω στο Εφετείο αν εσείς με καταδικάσετε. και με στείλετε.