Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Νικηφόρος : Θα γράφω μέχρι που οι αρμόδιοι θα αποκτήσουν και ακοή και φωνή.


Μπιλ ΚλίντονΠοτέ μην αρχίζεις καβγά με ανθρώπους που αγοράζουν μελάνι χύμα.

Μπιλ Κλίντον, 1946-, Αμερικανός πρόεδρος [1992-2000]


Τώρα δεν μπορώ να καταλάβω αν πρέπει να είμαι υπερήφανος ή να ντρέπομαι γι αυτά που γράφω που κανένας αρμόδιος δεν καταδέχεται να απαντήσει. Γι αυτό πήγα και βρήκα με το 


τηλέφωνο ΄ένα φίλο μου που εκτιμώ γιατί αυτά που γράφει είναι σωστά και χωρίς ίχνος λιβανιού και του γνώρισα όλα αυτά που συμβαίνουν στην Κορινθία. Και πήρα μια απάντηση που έπρεπε να με προβληματίσει μέχρι του σημείου να παρατήσω να γράφω αφού παντού τα ίδια και ίσως και χειρότερα. Γιατί ο φίλος μου είπε ότι και αυτός κάποτε έγραφε για κάποιο τοπικό απατεώνα που όμως έχασα την δουλειά μου. Γιατί ο απατεώνας ήταν δυνατότερος από εμένα και ενήργησε κατάλληλα Μπορεί αργότερα να δικαιώθηκα και τον απατεώνα να τον εξαφάνισαν αυτοί που αρχικά με φανατισμό υποστήριζαν φίλε μου Εγώ όμως μένω με την πίκρα που αν δεν ήμουνα  αυτός που απέδειξα ότι είμαι σήμερα θα ήμουνα ένας συνταξιούχος  όχι δημοσιογράφος αλλά άλλου επαγγέλματος

Τον άνθρωπο αυτόν τον εκτιμώ και καταλαβαίνω την πίκρα του αλλά εγώ δεν κινδυνεύω να με διώξουν από την θέση μου γιατί φρόντισα να εξασφαλίσω να έχω πάντα το τσουκάλι στη φωτιά. Γι αυτό και εγώ θα συνεχίσω να χτυπώ κλειστές πόρτες που αν δεν τις ανοίξω θα τις γκρεμίσω  .