Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Χρήστο Αποστολόπουλε :: Αυτοί που σε συμβουλεύουν να σιωπάς πρώτοι θα σε εγκαταλείψουν

 

Ναπολέων ΒοναπάρτηςΟι άνθρωποι που πρέπει να φοβάσαι δεν είναι αυτοί που διαφωνούν μαζί σου, αλλά αυτοί που διαφωνούν μαζί σου και φοβούνται να σου το πουν.

Ναπολέων Βοναπάρτης, 1769-1821,  

ηγέτης


Σκέτη Λεβεντιά και λόγω των εορτών της 25 Μαρτίου όλοι βρισκόμαστε  σ ένα κλίμα τέτοιο που να φανερώνει ότι είμαστε απόγονοι του Καραϊσκάκη. Αλλά όμως κ. Χρήστο 


Αναγνωστόπουλε καθηγητή και συγγραφέα κατά τεκμήριο πνευματικέ άνθρωπε Γιατί μ αφήνεις μετέωρο και δεν απαντάς  στα ερωτήματα μου που αυτά που είπες τα υποστήριζα και με αμφισβητούσαν Μου ήταν αδιανόητο να πιστέψω πως τόσα χρόνια φίλοι ο Τσιχριτζής με τον Τριαντάφυλλο θα διεκδικήσουν την ένωση για να διορθώσουν ποια κατάσταση αφού και οι δυο πιστεύουν στις ίδιες αρχές Και μετά την συνέντευξη υπάρχουν και υποψήφιοι που ασπάζονται τις αρχές των αρχηγών των. Και που είναι οι ίδιες με τον Μιχάλη Τσιχριτζή  που οδήγησε το ποδόσφαιρο του νομού μας στην διάλυση. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κατεβαίνουν με το ίδιο ψηφοδέλτιο της αδιαφιλονίκητης νίκης Μόνο που πρέπει να κατέβει αυτό το " Όραμα για την αλλαγή στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο" Και κάτω από αυτό έχετε φωτογραφηθεί κ. καθηγητή και έχετε μεγάλες ευθύνες γιατί είσαστε μορφωμένος και σας έχει ανάγκη το ποδόσφαιρο του νομού μας. Να γιατί πρέπει να κάνεις μια καινούργια  συνέντευξη που θα είμαι και εγώ για να με εκθέσεις Αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν θα το κάνεις γιατί ξέρει να κρύβεται ο Γιάννης Λάμπρου από την αφεντιά μου όπως έκανε και με την Κόρινθο 06 με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα