Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

Χριστίνα Οικονόμου κανένας δεν μπορεί να σε βγάλει από τον δρόμο της πολιτικής Προχώρα

 Επειδή ποτέ δεν την είδα την Χριστίνα Οικονόμου  πάρα μόνο από φωτογραφία Είμαι λεύτερος να γράφω τις σκέψεις μου και δεν έχω απαίτηση ούτε καν να με διαβάζουν οι αρμόδιοι.

¨...όταν είσαι προικισμένος να υπηρετήσεις τα κοινά ματαιοπονούν αυτοί που θέλουν να βάλουν εμπόδια.



Από μικρός ερμήνευσα τα λόγια του δάσκαλο μου Νίκο Καζαντζάκη ( δεν ελπίζω τίποτα δεν φοβάμαι τίποτα είμαι λεύτερος) γι αυτό όταν γράφω για κάποιον μπορεί να μη έχω μαζί του καμία καν γνωριμία Μια μέρα βλέπω στην τοπική τηλεόραση μια  κοπέλα πολύ ωραία που δεν περίμενα μ αυτά τα δεδομένα τι θα έβλεπα στην συνέχεια. Ένα πανέξυπνο νεανικό μουτράκι που θα ήμουνα βέβαιος να ασχολείται μ ότι  ενδιαφέρονται τα παιδιά της ηλικία της Και όταν βλέπεις να αποστομώνει με τα λεγόμενα της  τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κορίνθου και να δικαιολογεί πλήρως την στάση της απέναντι του. παθαίνεις   Αυτά όλα τα έγραψα τότε.και ούτε περίμενα να ασχοληθεί με την αφεντιά ούτε με τα γραπτά μου.Αλλά αναγκάστηκα να επανέλθω γιατί από τότε έχασα το προικισμένο νεανικό πρόσωπο που είναι η Χριστίνα Οικονόμου 

Μπορεί πολλοί παράγοντες να έπαιξαν το ρόλο τους  που εγώ δεν γνωρίζω και ούτε θέλω να μάθω. γι αυτό το χαμό Αλλά οφείλω   να σταθώ σ αυτό που πιστεύω για την Χριστίνα Οικονόμου Στο πρόσωπο της έχω δει την πρώτη γυναίκα Δήμαρχο της Κορίνθου. Και δεν είμαι υπεύθυνος για τα κείμενά μου αλλά ο δάσκαλος μου. που μ 'έμαθε να να φράφω ως ελεύθερος άνθρωπος την γνώμη μου.