Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

Σκουλήκι ότι και να γράφεις δεν έχει σοβαρότητα γιατί δεν γράφεις το όνομα σου

 Η λακωνικότερη ιστορία του κόσμου είναι η ιστορία των δειλών ανθρώπων.

Μενέλαος Λουντέμης, 1   912-1977, Έλληνας συγγραφέας

Ο 

Σημείωμα λεβέντη--δειλού ανθρωπάκι που ποτέ δεν θα γίνει άνθρωπος

Ποιος είσαι ρε μ@λ@κ@ που νομίζεις ότι θα μπορείς να μας οδηγείς με την αρρωστημένη σου πένα Μπορεί αν θέλεις να εκτονωθείς  μετρώντας αυτούς που σε χαιρετάν στο δρόμο 


και τότε θα καταλάβεις πόσο ανώμαλος είσαι όταν επιμένεις να μας διαφωτίζεις. Καλά δεν έχεις κανένα που να σου πει ότι ρετάρεις;

Απάντηση Νικηφόρου 

Όταν γράφεις ένα υβριστικό σημείωμα φρόντισε που κάνεις τα ορθογραφικά σου μαργαριτάρια Και δεν μπορείς αυτό το κείμενο που τίποτα δεν έχει ορθογραφικά σωστό να είναι συντακτικά άψογο. Πρωτάρης είσαι και σου εύχομαι να μη σε πάρουν είδηση και σε χειροτονήσουν Από εμένα δεν δια τρέχεις κανένα κίνδυνο  γιατί  συχαίνομαι να τα ακουμπήσω τα σκουλήκια  Γιατί αυτά είναι καταδικασμένα να σέρνονται Θα ήθελε το δειλό σκουλήκι  να μου γράψει που διαφωνεί με τα γραπτά μου;Το μπλοκ μου διαβάζεται  με φανατισμό σ όλη την Ελλάδα. Και προκαλώ οποιοδήποτε να παρουσιάσει ένα στοιχείο με το οποίο να φανερώνει ότι χρησιμοποίησα την δημοσιογραφία για δικό μου κέρδος.