Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Νικηφόρος :Δεν σας φοβάμαι



Τζων ΣτάινμπεκΗ εξουσία δεν διαφθείρει. Ο φόβος διαφθείρει. Ίσως ο φόβος απώλειας της εξουσίας.
 

Μου το σπάσανε το αυτοκίνητό μου δυο φορές και μου το έβαψαν μια.Έχω μια καταδίκη μετά από παγίδα που μου έστησαν ο περιφερειακός σύμβουλος Βιομήχανος Θάνος Πισιμίσης. η οικογένεια Μαργέτη και ο Παναγιώτης Λαμπρινός  που από μάρτυρας υπεράσπισης έγινε κατηγορίας δίνοντας συγχωροχάρτι στον Μηνυτή μου υπαρχιφύλακα  Θανάση Ιατρού και το δικαίωμα να με μηνύσει.


Οκτώ μηνών φυλάκιση που σημαίνει 3.194 ευρώ ή σε δραχμές 1.085.960 και τα οποία πλήρωσα.
Και τώρα έχουμε μήνυση του Μιχάλη Τσιχριτζή για να δικαστεί στο πρωτοδικείου Κορίνθου.
Και βρισκόμαστε μπροστά σε μια  καινούργια κατάσταση πραγμάτων που ομολογώ την επιδίωξα αφού διαφορετικά δεν θα μπορούσα  να αντιμετωπίσω  τον Λουδοβίκο 14 
Στις αίθουσες των δικαστηρίων με διαιτητές τους δικαστές θα λύσουμε τις διαφορές μας