Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Προς την Διοίκηση της COSMOTE νομού Κορινθίας

Θάρσει. Λέγων τ' αληθές ου σφαλεί ποτε.
Έχε θάρρος· όταν λες την αλήθεια, δεν θα κάνεις ποτέ λάθος.

Ο άνθρωπος  που αναζητεί την αλήθεια δεν έχει εθνικότητα δεν γνωρίζει λαούς δεν έχει σύνορα
                                                             Τζίντου Κρισναμούρτι



Είμαι πελάτης σας που σημαίνει κατά τον καθηγητή Μπαμπινιώτη  «πρόσωπο που χρησιμοποιεί επί πληρωμή τις υπηρεσίες ελεύθερου επαγγελματία.»
Την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου του 2019 και ώρα 22.00 έπαψα να έχω τηλέφωνο και μαζί μ αυτό και INTERNET .Εδώ  μπαίνει και το ερώτημα αν είμαι μια μονάδα που μου είναι απαραίτητο αυτό τον μέσο επικοινωνίας. Που σήμερα το χρησιμοποιούν οι πάντες.
Όχι από εμπορικής πλευράς αλλά ναι από πλευράς επικοινωνίας μου είναι απαραίτητο  αφού ενημερώνω αυτούς που με διαβάζουν επάνω σε θέματα κυρίως ποδοσφαιρικά αλλά και πολιτικά. Πόσοι είναι αυτοί μόνοι σας μπορείτε να τους βρείτε.
Την Παρασκευή  18 Ιανουαρίου του 2019 επειδή μου είναι αδύνατον να συνεννοηθώ με το 13.888 πήγα  στο υποκατάστημα σας στο Λουτράκι που με εξυπηρέτησαν με αποτέλεσμα  την ίδια μέρα  και ώρα 13 09 έλαβα στο κινητό μου το παρακάτω ενημερωτικό μήνυμα : « Σας ενημερώνουμε ότι οι τεχνικές μας υπηρεσίες εργάζονται για την επίλυση του τεχνικού θέματος μ αριθμό 1-68781484392 που μας έχετε αναφέρει θα ενημερωθείτε σύντομα  με γραπτό μήνυμα  για την αποκατάσταση του»
Επειδή ενοχλούσα συνεχώς δεχόμουνα πάντα το ίδιο μήνυμα 20 -21 Ιανουαρίου 2019 Και επιτέλους μου ήρθε η λύτρωσης στις 25 Ιανουαρίου του 2019  έλαβα το παρακάτω μήνυμα
«Σας ενημερώνουμε ότι το τεχνικό θέμα με αριθμό 1-68781484392 αποκαταστάθηκε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη παραμένουμε στη διάθεση σας.»
Οι τεχνικές υπηρεσίες στην βλάβη την δική μου κάθε Παρασκευή εργάζονται τουλάχιστον να τέλειωναν θα ήμουνα ευχαριστημένος. Πήγα να λειτουργήσω το INTERNET αλλά ήταν σε χειμέρια νάρκη. Φώναξα έναν ιδιώτη και εξέτασε την δική μου εγκατάσταση και επειδή την βρήκε αψεγάδιαστη πήρε το 13.888 και μας γνώρισε ότι η βλάβη είναι στην κολώνα. Και κατά διαβολική σύμπτωση πάλι πέσαμε το Σαββατοκύριακο που δεν λειτουργούν οι υπηρεσίες ή εμείς δεν έχουμε προνομιακή μεταχείριση -
Με την αίτηση μου αυτή ζητώ να μάθω ποια ήταν η βλάβη που χρειάστηκε δώδεκα ημέρες για να αποκατασταθεί. Και όλα αυτά τα ζητώ γιατί πιστεύω ότι η τόση μεγάλη καθυστέρηση δεν είναι φυσιολογική. Θα το καταλάβετε και εσείς αν με αντικειμενικότητα  εξετάσετε το θέμα μου. Μου κάνει εντύπωση που οι τεχνικοί σας από την Παρασκευή  18 Ιανουαρίου του 2019 που γνώριζαν την βλάβη την  αποκατέστησαν κατά την γνώμη τους πάλι Παρασκευή για να μεσολαβήσει το Σαββατοκύριακο χωρίς INTERNET επειδή γνώριζαν πολύ καλά ότι βλάβη υπήρχε. Και το μήνυμα που έλαβα ότι αποκατεστάθη η βλάβη ήταν ένα ψέμα το οποίο οι υπάλληλοι σας το γνώριζαν.
Για όλα αυτά κάνω ως ελεύθερος δημοκρατικός πολίτης την αίτηση μου αυτή για να μάθω την αλήθεια επειδή πιστεύω  ακράδαντα ότι προσωπικά αδικούμαι αφού ορισμένοι δεν θέλουν να ακούγεται η φωνή μου και κάνει πολύ κακό η γραφή μου.

Παραμένω στην COSMOTE επειδή θέλω να βραβεύσω τους υπαλλήλους του υποκαταστήματος σας στο Λουτράκι και του τεχνικού υπαλλήλου σας Παναγιώτη Σακελλάρη .