Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

H COSMOTE έκλεισε την γραφή μου και την φωνή μου δώδεκα μέρες


Το INTERNET του Νικηφόρου για να φτιαχτεί ξεπέρασε και το γεφύρι της Άρτας

                            

Την Πέμπτη  17- 1- 2019 και περί ώρα 22.00 είχα διακοπή του Ιντερνέτ μου που  δεν είναι κάτι  το ασυνήθιστο  λόγω περιοχής .Περίμενα όλο το βράδυ να επανέλθει και προσπάθησα να έρθω σε τηλεφωνική επαφή με το 13888 και δεν μπόρεσα
Γιατί είμαι κάτοχος μόνο ενός πτυχίου Ανωτάτης Σχολής ενώ για να συνεννοηθείς με την υπηρεσία αυτή  πρέπει να είσαι κάτοχος δυο και πτυχίων    Και  πήγα  στο υποκατάστημα σας στο Λουτράκι και κατόρθωσα να έρθω σε επικοινωνία και έλαβα το παρακάτω μήνυμα στο κινητό μου  « Σας ενημερώνουμε ότι οι τεχνικές μας υπηρεσίες εργάζονται για την επίλυση του τεχνικού θέματος μ αριθμό 1-68781484392 που μας έχετε αναφέρει θα ενημερωθείτε σύντομα  με γραπτό μήνυμα  για την αποκατάσταση του»
Αυτό το μήνυμα το έλαβα την Παρασκευή 18 -1- 2019 και ώρα 13.09
Η  επειδή βλάβη συνεχίζετε το πρωί του Σαββάτου 19—1 2019 ξανά πήγα στο υποκατάστημα σας και εκεί ο υπάλληλος σας που μου έκανε εντύπωση η ευγένεια του  μ έφερε σ επικοινωνία πάλι με το 13888 και πήρα από την τεχνική σας  υπηρεσία πάλι μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο

Και θα ήθελα να ρωτούσα από τι έπασχε το ιντερνέτ μου  που χρειάστηκε τόσο χρόνο για να φτιαχτεί. Όταν έγινα πελάτης του ομίλου εταιρειών ΟΤΕ  πίστεψα ότι θα έχω απέναντι μου κάτι το καινούργιο  με τον τίτλο COSMOTE . Και όχι το παλαιό ξεπερασμένο Ο Τ Ε που όταν είχε βλάβη το τηλέφωνό μου αν δεν μου το έφτιαχναν την πρώτη μέρα την δεύτερη είχε αποκατασταθεί. Τώρα ίσως επειδή ο όμιλος τιτλοφορείται  COSMOTE  δεν μπορεί να ασχολείται με το τηλέφωνο της χλεμπάγιας  . Αλλά να εισπράττει 117 ευρώ ή 39.780 δραχμές το δίμηνο από αυτόν που περιφρονείτε είναι φυσιολογικό .
Διαπίστωσα από την βλάβη του τηλεφώνου μου  ότι τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Με πείραξε πολύ το δούλεμα με την λέξη σύντομα στο μήνυμα  που έχασε την σημασία της. Και γνώρισα στο 13888 ότι έχω δικό μου μπλοκ και έχω αρκετούς επισκέπτες. Εδώ στην Κορινθία με γνωρίζουν  ότι δημοσιογραφώ αφού δική μου εκπομπή είχα σχεδόν σ όλες τις τοπικές τηλεοράσεις και έχω γράψει σ όλες τις Κορινθιακές εφημερίδες αλλά είχα βγάλει και δυο δικές μου. Φανταστείτε να μη είχα αυτή την δραστηριότητα το σύντομα θα γινόταν τέρμινα που δεν έχουν χρονικά όρια αφού τα χρησιμοποιούν οι χειρομάντισσες ‘  
Εκείνο που με πείραξε πολύ που κανένας από αυτούς που συνάντησα τηλεφωνικά που αν και γνώριζαν την αλήθεια για την  βλάβη  δεν με ενημέρωναν Το τηλέφωνο 2741020299 είναι οι βλάβες Το πήρα πολλές φορές το Σαββατοκύριακο  αλλά μάλλον για οικονομικούς λόγους  δεν λειτουργεί η υπηρεσία . Αλλά συνέχισα και την Δευτέρα και την Τρίτη και διαπίστωσα ότι η αργία συνεχίζεται και τις εργάσιμες μέρες Και σας ρωτώ εσάς κ. κουμανταδόρε του ευρωπαϊκού COSMOTE  στην Κορινθία γιατί έχετε αυτό το τηλέφωνο για να μας εργάζεστε αφού μας γράφετε στο …χιόνι Με το τηλέφωνο που δεν σηκώνεται μου θυμίζετε το τηλέφωνο του Ντίνου Ηλιόπουλου στην ταινία ζητείται ψεύτης που ήταν  χωρίς σύνδεση
Την Τετάρτη 23-1-2019 το υποκατάστημα του Λουτρακίου με πληροφόρησε αύριο Πέμπτη 24-1-2019 θα έρθει το συνεργείο να εξετάσει την βλάβη. Και τότε συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να περάσουν οκτώ ( 8 ) μέρες να νοιαστούν για μένα.  Και ενώ περίμενα όλη την ημέρα κανένας δεν ήρθε και ούτε με ενημέρωσαν Και δικαιολογημένα γιατί να ασχοληθούν με την φάτσα μου αν και στις κάρτες σας γράφετε  ο κόσμος μας εσύ. Το βράδυ έκλεινα οκτώ μέρες χωρίς να γράψω λέξη στο μπλοκ μου και αυτό ομολογώ αυτό πολύ με στεναχώρησε όταν δεχόμουν τηλεφωνήματα γιατί δεν γράφω..
Παρασκευή 25 -1-2019
Επάνω στην απελπισία μου έψαξα και έμαθα το τηλέφωνο του κουμανταδόρου του KOSMOTE  εδώ στην Κορινθία και το βρήκα. Τον πήρα πολλές φορές αλλά κανένας δεν απάντησε  Αλλά βρήκα ένα μήνυμα που έγραφε
«Σας ενημερώνουμε ότι το τεχνικό θέμα με αριθμό 1-68781484392 αποκαταστάθηκε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη παραμένουμε στη διάθεση σας».
Το τραγικό εδώ είναι ότι τίποτα δεν αποκαταστάθηκε και το τηλέφωνο μου μαζί και το INTERNET συνεχίζει να είναι κομμένο Τώρα άρχισε το δούλεμα σε κάποιον  υπήκοο του προτεκτοράτου γιατί μάλλον έτσι μας βλέπουν οι υπάλληλοι  της ξένης εταιρίας   που εδώ είναι η τεράστια αντίθεση ενώ είναι Έλληνες ενεργούν ως ξένοι

 Εγώ τις υποχρεώσεις τις πληρώνω και μέχρι σήμερα ήμουνα ενθουσιασμένος. Με την διακοπή του τηλέφωνο --INTERNET και η αντιμετώπισης μου με πίκρανε
 Αλλά η ευγένεια και η προθυμία των υπαλλήλων του υποκαταστήματος σας  στο Λουτράκι που έχουν προϊστάμενο¨τον κ Λουκά και ο τεχνικός κ Παναγιώτης Σακελλάρης  μ αναγκάζουν να θυμηθώ τον Αντώνη Σαμαράκη και γράψω ότι υπάρχει ελπίδα Να μη στοχοποιείται ο Νικηφόρος Και να παραμείνω ως πελάτης της COSMOTE
Θα ήθελα να κλείσω με τα λόγια του Φρήντριχ Σίλλερ «Όποιος μας επιβάλλει τη βία δεν μας αμφισβητεί τίποτα λιγότερο από την ανθρωπιά και όποιος υφίσταται τη βία με τρόπο δειλό απορρίπτει ο ίδιος την ανθρωπιά του.»