Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

Τροχαίο στο δρόμο πίστα Ίσθμια - Επίδαυρος με βαριά τραυματισμένο ένα δεκάχρονο Να ηρεμήσουν οι γονείς του παιδιού το τμήμα τροχαίας Κορίνθου διενεργεί προανάκριση.

Διαβάζω 

Σοβαρό τροχαίο με 5 τραυματίες στα Ίσθμια - 

                                   Video




Σοβαρό τροχαίο ατύχημα συνέβη
στο 5 χλμ. της εθνικής οδού Ισθμού - Επιδαύρου στα Ίσθμια όταν 2 Ι.Χ. συγκρούστηκαν μεταξύ τους.

Από τη σφοδρή σύγκρουση τραυματίστηκαν 5 άτομα,
οι 4 ελαφρά ενώ ένα 10χρονο αγοράκι που τραυματίστηκε σοβαρά
μετά την μεταφορά του στο Νοσοκομείο Κορίνθου
μεταφέρθηκε σε Νοσοκομείο της Αθήνας.
Προανάκριση για το Τροχαίο διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κορίνθου
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Κάπου γράφει ένας μεγάλος ποιητής μας ο Κώστας Βάρναλης 
Μοιραίοι και άβουλοι αντάμα 
προσμένουμε κάποιο θάμα 
Στο δημοσίευμα πέφτει το μάτι μου ότι διενεργεί προανάκριση το τμήμα τροχαίας Κορίνθου και εγώ είπα μέσα μου τώρα θα δούμε το θάμα του ποιητή. Πάνε πολλά χρόνια που   έχω να δω σε κάποιο σημείο της Κορινθίας ένστολο αστυνομικό. Εκτός αν έχει γίνει τροχαίο ή πρόκειται να αφαιρέσουμε πινακίδες . 
Στο σημείο που έγινε η σύγκρουση κανένα αυτοκίνητο δεν πηγαίνει κάτω από εκατό χιλιόμετρα. Και το γνωρίζω καλά γιατί  πηγαίνω τακτικά αφού ένας φίλος μου ο Μιχάλης έχει ανοίξει ένα καφέ.  Στον ίδιο δρόμο πριν από ένα μήνα ένας Σουμάχερ  κάποιας ηλικίας απογείωσε μια μεγάλης ηλικίας κυρία και την έστειλε στον άλλο κόσμο μια και αργούσε ο Άγιος Πέτρος..
Από την στροφή που είναι κάτω από την γέφυρα που περνάει η εθνική οδός μέχρι τα καταστήματα πρέπει να υπάρχει όριο ταχύτητας 50 χιλιομέτρων. Και όποιος πηγαίνει 60 χιλιόμετρα  να του παίρνουν όχι το δίπλωμα αλλά και το τιμόνι του αυτοκινήτου Αλλά θα μου πείτε ποιος θα σημειώσει την παράβαση; Εκεί μπαίνει ο ποιητής και θα υλοποιηθεί ο στοίχος του  και θα γίνει το θάμα. Μάλλον σε κάποια τέρμινα χωρίς να βάζουμε χρονικά όρια.
Η κατάσταση είναι πιο τραγική στο δρόμο που ενώνει τον Ισθμό με το Λουτράκι.  Έχω πει στην τηλεόραση και έχω γράψει στις εφημερίδες και στα μπλοκ ότι το τροχαίο που θα γίνει στο δρόμο αυτό θα απασχολήσει τον ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης. Κανένας δεν σέβεται τις ταμπέλες που γράφουν όριο ταχύτητας. Και αν  εκεί που γράφει 50 χιλιόμετρα τρέχουν με 70 μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια Αλλά όταν εκεί ένα φορτηγό τρέχει με 110 χιλιόμετρα εκεί ο οδηγός είναι δολοφόνος. Και οι αρμόδιοι που πρέπει να τον ελέγχουν ηθικοί αυτουργοί στην δολοφονία. .