Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Το παραγάδι του Νικηφόρου




Θα  ήθελα να ρωτούσα τον Διαιτητή Κωνσταντόπουλο αυτόν τον Ιαβέρη της νομιμότητας να μας πει αν στον αγώνα Ελλάς Βέλου --Θύελλα Πετρίου όταν έδωσε το δεύτερο πέναλτι εις βάρος της ομάδας που έχει πρόεδρο τον κ. Κεφάλα τι του είπε εις άπταιστη Γαλλική ο ηγέτης του ποδοσφαίρου του Πετρίου που έχει βγάλει έναν διεθνή ποδοσφαιριστή.

Βέβαια δεν ήμουνα εκεί για να μπορέσω να έχω προσωπική γνώμη αλλά κάποιος που τον εμπιστεύομαι ήταν εκεί σ όλη την σκηνή που ήταν και πανηγυρική γιατί ένας αγανακτισμένος πρόεδρος που όντως είχε αδικηθεί από τα σφυρίγματα σου σε έλουσε με όλα τα επίθετα που υπάρχουν στο λεξικό του Μπαμπινιώτη 

Και εσείς κ. Κωνσταντόπουλε επειδή μάλλον δεν γνωρίζεται Γαλλικά δεν γράψατε λέξη στο φύλλο του αγώνα   από αυτά που είπε ο κ. πρόεδρος Δικαιολογημένα γιατί ένας διαιτητής δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει ξένες γλώσσες παρά μόνο όταν γίνει διεθνής.

Μπορεί αυτός που μου τα είπε να είχε προσωπικά με την αφεντιά σου ή με τον πρόεδρο της Θύελλας Πετρίου Και μπορεί και εγώ επειδή έχω εμμονές να τα βγάζω από το μυαλό μου επειδή θέλω να κάνω κακό στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο ή σε σας ή στον κ. Πρόεδρο που προσπάθησε να μου χαλάσει μια τηλεοπτική μου εκπομπή 

Θα τα διαψεύσω όλα και θα ζητήσω συγνώμη αν έχω μια δήλωση ακόμα και τηλεφωνική δική σου κ. Κωνσταντόπουλε ότι όλα αυτά είναι αποκυήματα της φαντασίας μου και ότι ποτέ δεν έγιναν όλα αυτά και  επομένως ότι δεν είμαι άξιος να ενημερώνω τον κόσμο.