Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Ο χώρος του Κορινθιακού ποδοσφαίρου μια απέραντη μηχανή λάσπης.














Κάποτε ο αείμνηστο Δήμαρχος Κορινθίων Θωμάς Θωμαϊδης είχε πει σε μια απονομή ότι αν είχα την λάσπη που έχει δεχτεί ο Νικηφόρος θα είχα χτίσει πολυκατοικία. 

Έχω καταδικαστεί με οκτώ μήνες φυλακή μέσα σε χρόνο ρεκόρ σχεδόν μέσα σε 14 μήνες από την ημέρα που είχε κατατεθεί η μήνυση  
Με μηνυτή τον υπαρχιφύλακα Αθανάσιο Ιατρού που ο αρχηγός του αντίπαλου ψηφοδελτίου του Μιχάλη Τσιχριτζή νυν αντιδημάρχου του Δήμου Κορινθίων που νομιμοποίησε την παρουσίαση μέσα στην αίθουσα ( αφού ήταν η εκεί παρουσία του παράνομη ) αλλά και συμφώνησε ότι έσωσε την πρωτοδίκη. Μετά από αυτή την δήλωση η καταδίκη μου ήταν βεβαία. Και κατά την διάρκεια της δίκης όταν δήλωσε ότι τα δημοσιεύματά μου ήταν υπερβολικά.
Και ερχόμαστε στη συνέντευξη του Μιχάλη Τσιχριτζή που με απαγόρευσε να του υποβάλω ερωτήσεις με το δικαιολογητικό ότι έχω εμμονές Και η ντρίπλα του ήταν καλή Αλλά όταν ένας άνθρωπος κατηγορεί κάποιον ότι τον δυσφημεί με ανύπαρκτα στοιχεία ή παραθέτει τα υπαρκτά ή καταφεύγει στη δικαιοσύνη 
Τίποτα από αυτά δεν έγινε.
Αντίθετα ήρθαν για βοήθεια του εικονικού και δειλού προέδρου ο κ. Βράκας  να με χαρακτηρίσει υβριστή και ο αναπληρωματικός ταμίας κ. Ν Μαργέτης και αυτός να υποστηρίξει και μάλιστα ενώπιον του τηλεοπτικού φακού και αυτός όπως και ο γενικός ότι είμαι υβριστής και πρόσθεσε και ψεύτης.
Και από τότε ζητώ να αποδείξουν που τους έβρισα και που είπα ψέματα και από τότε οι λαλίστατοι έπαθαν μουγκαμάρα  Και μου έδωσαν το δικαίωμα να τους χαρακτηρίσω δειλούς κοινούς συκοφάντες.
Και έρχεται ως βοηθός τους παραπάνω ο Γεράσιμος Μαργέτης και αφήνει κάτι υπονοούμενα σε βάρος μου 


Makis Margetis γράφει




ΣΥΓΧΩΡΑΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ !!! 


Σχολιάζει ο Νικηφόρος

Συγχωρώ σημαίνει παύω να έχω αρνητικά συναισθήματα απέναντι σε κάποιο που έκανε ένα σφάλμα.

Θα ήθελα να μάθω το σφάλμα ή τα σφάλματά μου που σε υποχρέωσαν να  με συγχωρέσεις αλλά όμως να μη ξεχάσεις και να αισθάνεσαι τύψεις που εσύ ο αντικειμενικός υποχρεώθηκες να μη μιλήσεις 
Και να μ αφήσεις να κάνω κακό στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο Εδώ είναι η κορωνίς της δυσφημίσεως αν δεν μπορέσεις να το αποδείξεις Και το δικό μου βατερλό    και τον εξ αφανισμό μου από τον νομό Κορινθίας.Και αυτό αν δεν το αποδείξετε είναι ποινικό αδίκημα αφού και εδώ  με συκοφαντείτε.


Υ.Γ. Ο κόσμος , φίλαθλος και μη έχει πλέον άποψη για όλους μας .....!!!!



Σχολιάζει ο Νικηφόρος


Εδώ δεν μπορώ να κάνω σχόλιο παρά μόνο ο κόσμος την μαρτυρία του οποίου επικαλούμαι

Γεράσιμε Μαργέτη

Κατά την γνώμη μου  με συκοφαντείτε Σε σας πέφτει το βάρος να αποδείξετε ότι υπηρετείτε την αλήθεια Και έχετε ιερή υποχρέωση να απαλλάξετε από το Κορινθιακό ποδόσφαιρο από  έναν άνθρωπο που έχει την θρασύτητα να κάνει τον κριτή ενώ έχει σε βάρος τόσα 


Θα περιμένω την απάντηση σας μέχρι την 5  Φεβρουαρίου του 2018 

Και αντί απαντήσεως μου έστειλε 

Makis Margetis Χρόνια Πολλά για χθες σας εύχομαι 

υγεία και δύναμη !!!

Επειδή είχα τα γενέθλια μου βρήκε και μου έστειλε ευχές αντί απαντήσεως ως όφειλε.Που να βρει στοιχεία να αποδείξει τι ήταν εκείνο που 

ΣΥΓΧΩΡΑΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ !!! 

αφού στη ζωή μου έχω μάθει να μη δίνω το δικαίωμα σε κανένα να μη ξεχνάει τα λάθη μου και ούτε και να μου τα συγχωράει. Και όταν του ζήτησα στοιχεία μου έστειλε ευχές. Το δημοσίευμα του μπορεί να το διάβασαν ορισμένοι που να μη διάβασαν τις ευχές και να έμειναν με την εντύπωση ότι ο Γεράσιμος μ έχει δεμένο.Έριξε την λάσπη του όπως και ο αδελφός του και ότι τους ξεβράκωσα ο μεν Νίκος δεν καταδέχτηκε ούτε καν να μ απαντήσει και ο Γεράσιμος μου έστειλε ευχές και άφησε την αποκατάσταση μου αφού αιωρείται η λάσπη που επιχείρησε να μου πετάξει με το 

ΣΥΓΧΩΡΑΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ !!! 

Ευχαριστώ για τις ευχές σου αλλά περιμένω να μάθω τι δεν ξεχνάς 

Και μέχρι να πάρω απάντηση σε χαρακτηρίζω κοινό δειλό συκοφάντη.