Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Όλοι είμαστε ίσοι εκτός από τον Π¨Α Σ Κόρινθο



Δέχτηκα την Κυριακή το πρωί ένα τηλεφώνημα που ομολογώ μου δημιούργησε μεγάλες ανησυχίες 


Μου είπε ο συνομιλητής μου " ...παρακολούθησα τον αγώνα Θύελλας Πετρίου με την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος και ομολογώ ότι ανατρίχιασα μ αυτά που είδα.Το τραγικό σ αυτή την περίπτωση είναι ότι οι διαιτητές δεν κρατάνε ούτε καν τα προσχήματα Γιατί και τα δύο τέρματα του Π Α Σ Κόρινθος ήταν αντικανονικά .
Εμείς εδώ στην Νεμέα δεν είμαστε διατεθειμένοι να υποστούμε αυτές τις καταστάσεις.Σφυρίγματα και υποδείξεις σαν αυτές του ενός βοηθού σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου.Θα χειροκροτήσουμε τον νικητή αλλά δεν θα δεχτούμε τον κατασκευασμένο ηττημένο..Αυτά σου τα λέω γιατί είμαι βέβαιος ότι θα τα δω γραμμένα.
Μια και εσύ τολμάς όταν οι άλλοι τα κάνουν όλα αυτά γαργάρα"

Σχολιάζει ο Νικηφόρος.

Δυστυχώς όλα αυτά τα έχω γράψει και όχι μόνο μια φορά.Έχω χαρακτηρίσει αυτούς που διοικούν την ένωση δειλά ανθρωπάκια και ότι είναι κοινοί συκοφάντες και κανένας δεν τόλμησε να με οδηγήσει στη δικαιοσύνη.
Ο Δημήτρης Γκρούτσης ο παράνομα ευρισκόμενος στο χώρο  της Διαιτησίας και μάλιστα και ευρισκόμενος σε καίριο πόστο γελοιοποίησε την Διαιτησία αφού ο 
άνθρωπος έχει μάθει να να θεωρεί τον εαυτό του ότι δεν υπόκειται σε 
κανονισμούς και διατάξεις.Με αποτέλεσμα να προκαλεί την νοημοσύνη όλων εκτός βεβαίως των παραγόντων  που αυτοί το μόνο που ξέρουν να ψηφίζουν πρόεδρο τον εικονικό Και μετά φίλε μου ζητάς να εφαρμόσει τους κανονισμούς ο Καρακάσης  Προβλέπω ότι στον αγώνα Παννεμεατικού --ΠΑΣ Κόρινθος διαιτητή ή τον Καλαρά ή τον Νεοφυτάδη που ο τελευταίος είναι επίσημο όργανο της /ένωσης.