Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Υβρίζομαι γιατί είμαι υβριστής χωρίς να μου λένε τα υβριστικά μου λόγια



Πιστεύω στην αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες ευλογημένες από τον Χριστό. 

Θέλησα να πάω να παρακολουθήσω τον αγώνα Παννεμεατικού --Π¨Α Σ Κόρινθος αλλά εκεί διαπίστωσα ότι είχα κάνει μια πολύ μεγάλη παράλειψη.Δεν ζήτησα την
άδεια από κάποιον Φίλαθλο του Π Α Σ Κόρινθος . Γιατί πως εγώ ο υβριστής της ομάδας έχω και την απαίτηση να πηγαίνω να την παρακολουθώ.

Και ενώ αυτός είχε το δικαίωμα να μ αραδιάζει τόσα πολλά γιατί ήταν οπαδός της Μπάρτσα εγώ επειδή την βρίζω δεν πρέπει να εμφανίζομαι στους αγώνες που δίνει Και όταν τον ρώτησα να μου πει με ποιον μιλάω γιατί εσύ ξέρεις το όνομα μου αλλά εγώ δεν γνωρίζω τον δικό σου Και αρνήθηκε να μου πει το όνομα του και που εγώ βρίζω την ομάδα του. Αρνήθηκε γιατί αυτοί οι τύποι κάνουν τον δυνατόν Το να γράφει κάποιος αλήθειες πρώτη φορά να θεωρούνται ύβρεις.
Μετά από τον γενικό γραμματέα της ένωσης και τον αναπληρωματικό ταμία της ένωσης και προσετέθη και τρίτος ο οπαδός του Π Α Σ αλλά κανένας δεν μου είπε που βρίζω.
Έμαθα πως λέγετε ο οπαδός και έχω πολλούς μάρτυρες που είναι πρόθυμοι να καταθέσουν Μα εγώ ποτέ δεν θα γίνω μηνυτής απλά θα γράφω μόνο αλήθειες. 
Και τον Π Α Σ Κόρινθο τον υποστηρίζω περισσότερο από εσένα φίλε μου υβριστή Και με αυτή την ομάδα που σήμερα έχετε αν δεν ΄ήταν ο Μιχάλης Τσιχριτζής θα ήταν δύσκολο να κρατηθεί στην πρώτη κατηγορία. Εγώ δεν σας μηνύω να προσέξετε ο άλλος που θα τον βρίσετε να μη έχει την δική μου νοοτροπία.