Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Δημοσιογραφία σημαίνει σωστή ενημέρωση.

Διαβάζω σε μπλοκ επαγγελματία Δημοσιογράφου :

ΗΡΑΚΛΗΣ Ξ.: Αισχρή σφαγή από τους υπανθρώπους που διοικούν το Κορινθιακό ποδόσφαιρο


Μια σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε η Διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ Ξυλοκάστρου

μετά την λήξη του εκτός έδρας αγώνα με το ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙ
που έληξε 2-1 υπέρ των γηπεδούχων.

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Καλά ρε παιδιά γιατί δεν παίρνετε θέση να σχολιάσετε μια ανακοίνωση αφού ξέρετε ότι ο διαιτητής Καλαράς είναι για ειδικές αποστολές  Βέβαια αν γράψετε αυτά που γράφω εγώ δεν θα μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις στον κ. πρόεδρο γιατί όταν υπηρετείς την αλήθεια και την δικαιοσύνη έχεις εμμονές.Γιατί δεν επαναστατείτε επαγγελματίες δημοσιογράφοι και δεν γράφετε για την  κωμωδία που παίζεται στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο με τους ορισμούς των διαιτητών που φανερώνουν σκοπιμότητα. Εγώ αγαπητοί συνάδελφοι δημοσιογράφοι θα παλεύω μέχρι που θα αναγκαστούν  οι διοικούντες ή να απαντήσουν στα ερωτήματα μου ή να πάνε σπίτι τους  μια και τους κατηγορώ και έχουν φτάσει στην δύσκολη θέση να μη μπορούν να πάρουν θέση και απαντήσουν στα ερωτήματα μου που καίνε. Τώρα δεν υπάρχει καμία πρωτοδίκης για να  την σώσετε από λιντσάρισμα και πάλι να τον καταδικάσετε τον Νικηφόρο γιατί έγραψε ότι υπήρχαν μπράβοι στη Γενική Συνέλευση το  2013 Αλήθεια κ. Αντιδήμαρχε του  δήμου Κορινθίων  υπήρχαν; Ήταν υπερβολικά τα δημοσιεύματα μου όπως δηλώσατε στο δικαστήριο;Ειλικρινά σας λυπάμαι και δεν θα ήθελα να δω ούτε τους εχθρούς να βρεθούν στην θέση σας. Μα όλοι κρινόμαστε από τον υπέρτατο κριτή μας
ν