Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Τρυπώνω ...ξετρυπώνω ...μαθαίνω και γράφω.


Παρακολούθησα τους αγώνες του Π Α Ο Κ της Α Ε Κ και του Ολυμπιακού στο γνωστό πλέον στέκι CUP N CINO που έχει οικοδεσπότη τον Νίκο τον Μήτρου και  έχει στο όμορφο μαγαζί του δημιουργήσει μια πολιτισμένη εξέδρα.Αν και είμαι ένας φίλαθλος της Α Ε Κ δεν μπορώ να μη γράψω ότι έχω αγανακτήσει με τους διαιτητές του αγώνα του Π¨Α Ο Κ και ιδίως με αυτόν τον ανεκδιήγητο του Ολυμπιακού που με ανάγκασε να κοιτάξω με λιγότερο αυστηρό ύφος τον εκδορέα Λευτέρη Καλαρά και να τον κατατάξω στους χασάπηδες Ένας Σέρβος με τον Π Α Ο Κ και ένας Σλοβένος με τον Ολυμπιακό μ έπεισαν  ότι ακόμα και ο Νεοφυτιάδης έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι μπορεί να διαιτητεύει σχολικούς αγώνες του Γυμνασίου και του Δημοτικού. Και ο Σέρβος να θεωρείται μια πολύ μεγάλη σφυρίχτρα Γι αυτό μου δίνει την ευκαιρία να βγάλω θλιβερά συμπεράσματα ότι τα σφυρίγματα του δεν ήταν τυχαία. Ο Σλοβένος νομίζω ότι ή βρέθηκε σε άσκημη μέρα ή είναι ένας κακός διαιτητής. 


 Ζω με την αγωνία αν θα συνεχίσει ο Δημήτρης Δημόπουλος να προσφέρει τις "αντικειμενικές " υπηρεσίες του από το πόστο του παρατηρητή τάξεως  Για μένα αταξίας. Γιατί αν και αυτός σταματήσει τότε που θα βρίσκω ύλη για να γεμίσω το μπλοκ Σας γνωρίζω και εν γνώσει του νόμου ότι ο Δημήτρης Δημόπουλος είναι ένα πειθήνιο όργανο της οδού Νοταρά 48 που βλέπει και ακούει ότι κάνει καλό στο αφεντικό που είναι ένα ο Μιχάλης Τσιχριτζής ή εικονικός ή σκηνοθέτης ή λήσταρχος. Και μάλιστα σε συνέντευξη του ο κυρ Μιχάλης μας είπε ότι ο κυρ Δημήτρης είναι ανιδιοτελής Και από τότε ζητήσαμε να μας δηλώσει ότι δεν έχει πάρει μονόλεπτο για τις υπηρεσίες που προσφέρει εντός και εκτός Κορινθίας και ακόμα περιμένουμε.Ενώ εγώ δηλώνω ότι δεν έχω πάρει μονόλεπτο για τις δημοσιογραφικές υπηρεσίες μου. 
Και μένω με την απορία πως είναι δυνατόν έναν αναγνωρισμένο στέλεχος της οδού Νοταρά 48  απέναντι ευρισκόμενο της Κορίνθου 06 ο νέος ηγέτης της ομάδας Κόρινθος 06  Γιάννης Λάμπρου δεν έγραψε ή δεν είπε κάτι το θετικό. Όχι λάθη Γιάννη. 

Αξιότιμε κύριε Γιώργο Μουρούτσο επειδή είμαι από άλλο ανέκδοτο σας γνωρίζω ότι αν δεν πάρω απάντηση στο ερώτημα μου δεν θα σταματήσω Θέλω να πληροφορήσετε αυτούς που με διαβάζουν και προσωπικά εμένα Για ποιο λόγο στις επαναληπτικές εκλογές του 2013 της ένωσης ζητήσατε να γραφτεί στο πληρεξούσιο  το δικό σας όνομα για να ψηφίσετε τον Νεκροθάφτη του Κορινθιακού ποδοσφαίρου Μιχάλη Τσιχριτζή  Και όλα αυτά σας τα γράφω μια και αναφέρεστε σε θέματα μνήμης Και δεν θα σταματήσω αν δεν πάρω απάντηση.