Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Ένας φιλικός μεταξύ Ολυμπιακού Λουτρακίου -- Παννεμεατικού,

                         
Πολύ καλή δουλειά   γίνεται στη Νεμέα  αλλά δεν πιστεύω   μόνο μέσα στο γήπεδο.


 Αποτέλεσμα εικόνας για Παννεμεατικός

Και πάλι βρέθηκα στο γήπεδο των Ισθμίων που φέρει το όνομα του φίλου μου
Γιάννη Στέφα και παρακολούθησα τον αγώνα μεταξύ των ομάδων του Ολυμπιακού Λουτρακίου και του Παννεμεατικού. Κάποιοι κατά το παρελθόν (λυκόπουλα της Κορινθιακής δημοσιογραφίας ) με κατηγόρησαν ότι κάνω δημοσιογραφία του καναπέ αν και έχω παρακολουθήσει αρκετά φιλικά. 
Μου έκανε εντύπωση η απόδοση της ομάδας του Παννεμεατικού που όπως μου είπε ο πρόεδρος του είχε πέντε βασικούς εκτός  που ήταν τραυματίες. Αυτή η ομάδα που εγώ είδα στο γήπεδο της Νεμέας θα είναι τεράστιο εμπόδιο για την εκλεκτή ομάδα του Λουδοβίκου 14 που έχει αποφασίσει να βγάλει πρωταθλήτρια. 
Και να πάψει η Διοίκησης του Παννεμεατικού να έχει την νοοτροπία κάψε με Αγά μου αλλά αρκετό για μένα να μου αλείψεις λάδι. Και εδώ έχω ένα ερώτημα Γιατί η Διοίκηση του Α Ο Λουτρακίου άφησε να του φύγει ο  

                                                   

Αλέξης Ζερβός που είναι ένας παίκτης πολύ καλός.
Και έρχομαι στον Ολυμπιακό Λουτρακίου που τον είδα δεύτερη φορά. Και τον αγώνα τον παρακολούθησε ένας ένας φίλαθλος μόνο ο Παρασκευάς Δαρκαδάκης. Και αυτό είναι τραγικό. Όπως τραγική είναι και η εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα που κάθε παίκτης κάνει ότι θέλει. 
Και θέλω να σταθώ στον τερματοφύλακα του που ο άνθρωπος είναι πηγή δεινών. Υπάρχει στον Α Ο Λουτρακίου 




Ο Κιούλος ο Παναγιώτης που θα μπορεί να λύσει το πρόβλημα γιατί με τον σημερινό τερματοφύλακα δεν θα μπορέσει τίποτα να κάνει η ομάδα του Λουτρακίου. 

Διαιτησία 

Τον Τσολάκη Ν μέχρι σήμερα τον είχα παρακολουθήσει μόνο στο ρόλο του επόπτη και τον είχα βαθμολογήσει με πολύ καλό βαθμό. Αλλά ως διαιτητή τον είδα για πρώτη φορά. Και εκεί αν και είχε έναν επόπτη καρμανιόλα τα πήγε περίφημα. Και ενώ  έχει αρκετά κιλά ήταν πολύ κοντά στις φάσεις και αυτό τον κάνει να γνωρίζει την παράβαση από πολύ κοντά. Είμαι βέβαιος ότι η Κορινθιακή διαιτησία απέκτησε έναν ικανό διαιτητή. Και αν λάβουμε υπόψη ότι στο πόστο του επόπτη ήταν σωστός θα έχουμε και ένα σωστό Διαιτητή. 
Ο επόπτης που ήταν από την πλευρά της θάλασσας δεν έπιασε ένα οφσάιντ τυχαία Και η τύχη ήταν εναντίον του.