Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

Η επανάστασης άρχισε από το Κιάτο!!!

Χαιρετίζω την επανάσταση του Πέλοπα Κιάτου που είπε ΝΑΙ  στα Νιάτα και ΟΧΙ στους γυρολόγους. 


Το μόνο άσχημο με τη σημερινή νεολαία είναι ότι δεν ανήκουμε πλέον σ’ αυτήν.




Ευτυχώς έκανα λάθος στην ώρα Νόμιζα ότι ο αγώνας ήταν νωρίτερα. Και έτσι παρακολούθησα κάτι νέα παιδιά να τα γυμνάζει ένας γυμναστής Και έντρομος διαπίστωσα ότι δεν γνώριζα κανέναν Και η ατυχία μου ήταν ότι μπροστά μου είχα ποδοσφαιριστές νέα παιδιά και έναν γυμναστή που γνωρίζει πολύ καλά την δουλειά του και να μη έχω που να πιαστώ.
Και όταν διαπίστωσα ότι αυτή η ομάδα ήταν ο Πέλοπας Κιάτου είπα δυνατά μονολογώντας Επιτέλους εκεί στο Κιάτο έπαψε να κυριαρχεί το πνεύμα του Βράκα και του Νικολόπουλου που στην κυριολεξία τους υπηρέτησε και τους υπηρετεί το ποδόσφαιρο 
Αλήθεια τι κέρδισε η ομάδα του Πέλοπα που έπαιξε στο πρωτάθλημα της τρίτης κατηγορίας; Μόνο ήττες και έξοδα. Τι κέρδισε ο Τσιχριτζής ο κ. Γ@Μ@Ω ;Δεν πήρε το πρωτάθλημα που είχε τα φόντα να πάει και στην δεύτερη εθνική κατηγορία. Και αυτή δεν ήταν παρά η Κόρινθος 06. 
Αυτοί που διοικούν σήμερα ακόμα και να οδηγήσουν  το Πέλοπα στη δεύτερη κατηγορία του τοπικοί πρωταθλήματος .θα είναι υπερήφανοι που έκαναν την επανάσταση των. 
Και λίγα για την διαιτησία. 
Ο διαιτητής ένα νέο παιδί που τον χαρακτηρίζω ήρωα που τελείωσε αυτό τον αγώνα αφού οι δυο επόπτες ήταν καρμανιόλες. Και ο ένας που ήταν από την πλευρά του δρόμου έκανε κάτι που πρώτη φορά το έχω παρακολουθήσει να γίνεται σε γήπεδο. Όταν ο διαιτητής σφυρίζει ημιχρόνιο ή την λήξη του αγώνα τρέχουν οι επόπτες και συνοδεύουν τον διαιτητή. Τι έκανε ο δικός μας λεβέντης. 
Έπαιζε με το τηλέφωνο του και μπήκε  μετά από τρία λεπτά στα αποδυτήρια μόνος του.. Είμαι βέβαιος ότι αυτός ο διαιτητής θα πάει πολύ ψηλά αφού του ασκεί κριτική ο υβριστής και ψεύτης Νικηφόρος
 Καλή νύχτα να έχετε Τάκη Βράκα Νίκο Μαργέτη που μου δώσατε το δικαίωμα να σας χαρακτηρίζω "δειλούς συκοφάντες" Και να μη τολμάτε να με αντιμετωπίσετε.