Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Η λάσπη δεν κολλάει στον Νικηφόρο

Συκοφαντείτε  Συκοφαντείτε πάντα στο τέλος κάτι θα μείνει 





Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

παπαφιλης βασιλειος Ο Νικηφόρος να έφαγε λεφτά από το Μπινιάρη?Το ανέκδοτο της χρονιάς 2018!!!




Σχολιάζει ο Νικηφόρος

Είδες καμία διάψευση από πλευράς Κορίνθου 06; Εγώ δεν είδα. Ενώ η νέα ηγεσία της Κορίνθου 06 Γιάννης Λάμπρου ( με το πορτοφόλι του χρυσού επενδυτή Πιτσάκη ) ενώ για ασήμαντη αφορμή γράφει σεντόνια για τον δικό μου χρηματισμό δεν βρήκε το χρόνο να διαψεύσει την συκοφαντία. 
Και είμαι ο μόνος που με φανατισμό υποστήριξα την ομάδα αυτή που στην κυριολεξία κατακρεούργησαν. Δεν έχω καμία απαίτηση κάποιοι να αναγνωρίζουν αυτό που κάνω. Γιατί δεν υποστηρίζω ούτε ομάδες ούτε πρόσωπα αλλά μόνο την αλήθεια. Βέβαια δεν έχω καμία απαίτηση από τον αλεξιπτωτιστή στο χώρο του ποδοσφαίρου Γιάννη Λάμπρου που προσπαθεί για λογαριασμό του εργοδότη του να τα έχει καλά ακόμα και με τον Μιχάλη Τσιχριτζή  του έγραψε εμετικούς  επαίνους  την ώρα που έκλεβε από την Κόρινθο 06 το τρίτο πρωτάθλημα. 
Την ίδια εποχή που ο επικοινωνιολόγος του κ. Πιτσάκη έγγραφε όλα αυτά εμένα μου έβριζαν την πεθαμένη μάνα με λόγια που προσβάλουν τον πολιτισμό μας. Και έγραφαν στους τοίχους του σπιτιού μου 

























Ο Νικηφόρος  θα συνεχίσει να γράφει και να υποστηρίζει  την αλήθεια χωρίς να είναι γραμμένος στο παχνί κανενός και έτσι μπορώ να γράφω γι αυτή  χωρίς να έχω τον φόβο να μου τραβήξει κανένας το χαλί που πατώ..