Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Γιώργο Στάμου: Ακολούθησε τον ρυθμό της φύσεως. Το μυστικό της είναι η υπομονή.




Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι σε χρόνο πολύ μικρό θα χρησιμοποιούσα και πάλι  τα λόγια του μεγάλου  Ρώσου επαναστάτη  
Η εντιμότητα στην πολιτική είναι αποτέλεσμα της δύναμης, ενώ η υποκρισία αποτέλεσμα της αδυναμίας.

Έγραψα στο μπλοκ μου :

Και θα ήθελα να ρωτούσα τον κ. Ηλιακόπουλο που είναι ο φύλακας των χρημάτων των δημοτών να μας πει την άποψη του επί αυτών θεμάτων.αυτών που δημοσιοποιώ και δεν συγκινούν κανέναν. Ούτε και το ανεξάρτητο Μπλοκ των κουμπάρων που διαθέτουν τιμολόγια και αποδείξεις για να διαφημίζουν τους πολιτικούς. Θα ζητούσα την άποψη του κ. Παύλου --αλλά αυτός μας έχει κόψει από την ενημέρωση . Ο κ. Στάμου ως δημοσιογράφος ίσως να μη με μετρά μια και είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος  και δεν απαιτώ τίποτα.
Στόχος μου είναι να ενημερώσω τους δημότες και κάθε αρμόδιο που πρέπει να εξετάζει αυτόν τον χορό των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.γιατί πετάχτηκαν
από το παράθυρο  Γιατί στην ενημέρωση των αρμοδίων θα είμαι η αυτού Μεγαλειότης ο δημότης.
Να γιατί μας χρέωσε με δάνεια ο λαοπρόβλητος. 

Και πήρα σε χρόνο ρεκόρ την παρακάτω απάντηση  

Αξιότιμε συνάδελφε,
 Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή τις αποκαλύψεις ενός "ερασιτέχνη" , που δεν θα τις τολμούσε επαγγελματίας.
 Ελπίζω σε άμεση απάντηση των καταγγελλομένων. Ασφαλώς και παίρνω ... τοις μετρητοίς όλα τα δημοσιεύματα,
όταν μάλιστα προέρχονται από κάποιους που "δεν απαιτούν" και κυρίως, δεν επαιτούν.
Εμμένω πάντως στην αρχή, που είχα επισημάνει στην πρώτη συνέντευξη την οποία κατέγραψες, για τους διακριτούς ρόλους μου,
του  πολιτικού και του δημοσιογράφου.

Με εκτίμηση,
Δημήτρης Στάμου
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της "Πρωτοβουλίας Πολιτών"

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Είναι η πρώτη φορά που πήρα απάντηση και μάλιστα από δημοσιογράφο που τιμά την ιδιότητα που φέρει ενώ άλλοι χωρίς τίτλους αλλά και με τίτλους κακοποιούν την ενημέρωση. 
Δεν είναι η πρώτη φορά που καταγγέλλω "σκάνδαλα" και κανέναν όχι δεν συγκίνησαν αλλά έχω υποστεί και υλικές ζημιές αλλά και έχω οδηγηθεί και στα δικαστήρια. Και έχω δικαστεί από τον κ. Μαυρογόνατο έναν άνθρωπο της εκκλησίας  με αδελφό ιεράρχη σε οκτώ μήνες φυλάκιση χωρίς να έχω εγώ δικηγόρο. Επίσης και σε δώδεκα μήνες φυλάκιση ερήμην γιατί έγραψα μια ανοικτή επιστολή στον αστυνομικό διευθυντή Κορινθίας και εκεί κατήγγειλα τον αρχιφύλακα κ. Αθανάσιο Ιατρού που βρέθηκε μέσα στην αίθουσα της γενικής συνέλευσης χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα και δημιούργησε επεισόδια σε βάρος παράγοντα του ποδοσφαίρου. Στην ενέργεια του αυτή τον βοήθησαν τραμπούκου που ο κ. Τσιχριυτζής είχε φέρει και πάλι στις αρχαιρεσίες της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας. Και μάλιστα όταν πήγα στον αστυνομικό διευθυντή να διαμαρτυρηθώ γιατί δεν εξέτασε τα καταγγελλόμενα αυτός μου είπε ότι δεν διαβάζει εφημερίδες. Νοοτροπία άλλων εποχών που ο αστυνομικός ήταν ο άρχων 
Επίσης έχουμε κατάχρηση χρηματικού ποσού 163.700 ευρώ στον Ολυμπιακό Λουτρακίου ( πόρισμα ορκωτού που όρισε η ανακρίτρια)  και κανένας δεν νοιάστηκε για τα λεφτά αλλά για μένα που κατήγγειλα την κλοπή και με διέγραψαν από μέλος του Ολυμπιακού  
Κατήγγειλα με την εφημερίδα μου τις παρανομίες που διαπράττει ο κ. Γιαλοψός με την εφημερίδα του την οποία χρησιμοποιεί για να τρομοκρατεί και να έχει ευνοϊκή μεταχείρισή και κανενός δεν ιδρώνει το αυτί του. 
Με αποτέλεσμα ο σημερινός λαοπρόβλητος ( μετά τις εκλογές της 25 Μαϊου ) κ. Γιώργος Γκιώνης να έχει ξεχάσει ότι μέσα στο δημοτικό συμβούλιο είχε καταγγείλει στις 22 12 2005 ότι ο κ. Γιαλοψός πληρώνεται από τον Δήμο ( Δήμαρχος ο κ. Παύλου ) και το καζίνο για να τον βρίζει. Και ούτε ο κ. Δήμαρχος δεν είπε απολύτως τίποτα μα ούτε και το καζίνο. Και ο λαοπρόβλητος κ. Γκιώνης όταν του ζήτησα την βοήθεια του για να επιβεβαιώσει αυτά που είπε στο δημοτικό συμβούλιο μου είπε ότι δεν θυμάται. Αλλά θα ψάξει να βρει στοιοχεία από το αρχείο του και ακόμα ψάχνει και δεν μπόρεσε ακόμα να τα βρει αν και έχουν περάσει πάνω από δυο χρόνια. . 
Αλλά έψαξα εγώ και τα βρήκα και να τι είπε ο λαοπρόβλητος. μέσα στο δημοτικό συμβούλιο που είναι περασμένα στα πρακτικά. 




Έπαθε αμνησία ο κ. λαοπρόβλητος γιατί ήταν ο κ. Γιαλοψός τώρα μαζί του. 
Μου σπάσανε δυο φορές το αυτοκίνητο μου και μια φορά μου το βάψανε. 



Και εγώ συνεχίζω να αγωνίζομαι. Και θεωρώ όλα αυτά ως τίτλους τιμής. Και πιστεύω ότι κάποτε θα βρεθεί κάποιος που θα νοιαστεί Και έγινε η αρχή.
Η λέξης επαιτώ ήταν αυτή που χρόνια την έχω ως σημαιοφόρο.

Κύριε Στάμου

Σας εύχομαι ο Θεός να σας προικίσει με υπομονή μεγαλύτερη και αυτή του Ιώβ. Γιατί υλοποιούνται στο δήμο που επιθυμείτε να διοικήσετε  από πολλούς τα λόγια που είχα διαβάσει επάνω σε έναν τοίχο όταν βρισκόμουνα στην Αθήνα και έκανα την πεζοπορία μου " ...δεν θα μάθουμε τι πρέπει να γίνουμε αν δεν γνωρίσουμε τι είμαστε"