Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Αντώνη Κουκουλά ο Νικηφόρος παρουσιάζει στοιχεία και δεν κακοποιεί την αλήθεια και σέβεται την δικαιοσύνη

Θα σας παρουσιάσω σε συνέχειες τον κ. Κουκουλά
Γράφει ο κ. Κουκουλάς Αντώνης Κουκουλάς:Όταν η χολή και η βλακεία, συναγωνίζονται την άγνοια, η «διασκέδαση» χτυπάει κόκκινο!


Δεν αναφέρομαι στα σχόλια ένα των οποίων ισχυρίζεται ότι το Καζίνο στο Λουτράκι λειτούργησε στο Πευκάκι.Ευτυχώς που δεν μας είπε ότι μεγαλομέτοχος ήταν αντί του Περίχαρου ο Μητρογιάννης!  Αναφέρομαι σε κάποιους σχολιαστές που βιάστηκαν.. κατανοώντας τους λόγους της παρέμβασης τους....

Στη θέση του Μον Ρεπό λοιπόν –γνωρίζω στους άσχετους- υπήρχε η έπαυλη Λοβέρδου, όπου λειτούργησε η αίθουσα των παιγνίων του Καζίνο. Η επέκτασή του, περιέλαβε και το χώρο του Ηλέκτρα. Σε αυτό το γεγονός αναφέρθηκα.
Αψευδής μάρτυρας η φωτογραφία, την οποία οι σχολιαστές μου τυφλωμένοι από εμπάθεια, προφανώς δεν είδαν.
Την επόμενη φορά (μου δίνεται η ευκαιρία να τους γνωστοποιήσω), θα τους αναρτήσω και τη ληξιαρχική πράξη γεννήσεως μου για να τους αποδείξω!! ότι εγώ ΕΙΜΑΙ ΛΟΥΤΡΑΚΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΕΡΟΣ!

Θα είχε ενδιαφέρον να γνώριζα από πού κρατάει η σκούφια και εκείνων των ανώνυμων σχολιαστών.
Απλώς επισημαίνω, ότι θα ήταν χρήσιμο να μην λερώνουν το όνομα του πατέρα μου!
Αυτό… επί του παρόντος.

Η αποκάλυψη της απύθμενης βλακείας, θέλει θάρρος όταν ο ένας εξ αυτών ισχυρίζεται, ότι το 1938 δεν είχα γεννηθεί και συνεπώς, δε μπορώ να αναφερθώ σε ιστορικά ή άλλα στοιχεία που έχουν σχέση με τον ΤΟΠΟ ΜΟΥ!!!

Για τους λοιπούς αναγνώστες, γνωρίζω πάντως, ότι τα εγκαίνια του Καζίνο, έγιναν την Κυριακή 1η Ιουνίου 1930 και μάλιστα με εκδηλώσεις πολιτιστικές γύρω από το χώρο λειτουργίας του Καζίνο.
Είναι προφανές ότι ο πανάσχετος σχολιαστής, μπέρδεψε «ενάρξεις και λήξεις».

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω ένα επιπλέον σχολιαστή, ο οποίος μπερδεύοντας καταστάσεις και περιόδους, κάνει λόγο για «απαγόρευση κυκλοφορίας» των μαθητών, στην περίοδο της 7ετίας.

Εγώ αναφέρθηκα στην περίοδο «Γαλανόπουλου» (μετά το 1950) και οι παλιοί Λουτρακιώτες και συμμαθητές μου, γνωρίζουν. Θα μου ήταν πάντως ευχάριστο, την περίοδο της 7ετίας να ήμουν μαθητής.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
Α.Γ. Κουκουλάς


Σχολιασμός Νικηφόρου 
Όταν η χολή η κουτοπονηράδα και η αγνωμοσύνη νομίζουν ότι μπορούν να μας κατατάξουν εμάς όλους που δεν δεχόμαστε τους δήθεν ότι είμαστε πλάσματα ενός κατώτερου Θεού τους απαντάμε με όλη την δύναμη της ψυχής μας με τα λόγια του του Ευάγγελου Παπανούτσου " Ποτέ δεν λείπουν οι ευκαιρίες να δείξει ο άνθρωπος την ηθική του ποιότητα" 

1.Να τι έγραφε ο κ. Ηλιακόπουλος για τον κ. Κουκουλά και την καταγωγή του 


ΠΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ Ή «ΑΛΩΠΗΞ ΤΗΣ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ»

Του
 Πάνου Ηλιακόπουλου

Επειδή ο εκδότης των εφημερίδων «Το Βήμα Λουτρακίου Περαχώρας και Ράδιο Άρβυλα» έβγαλε την κουκούλα του …συντάκτη που υπογράφει ως «αλώπηξ της Περαχώρας» στα κείμενα που δημοσιεύονται στις εφημερίδες του, το loutraki-press και ο γράφων προσωπικά, απαιτείται να απαντήσει στα σχόλια-λάσπη που εκτοξεύονται σε βάρος του, για έναν και μόνο λόγο.
Γιατί η λάσπη εκτοξεύεται από τα έντυπα του Σπύρου Γιαλοψού. Ο Σπύρος Γιαλοψός λοιπόν, από το γράφοντα έχει ευεργετηθεί τα μέγιστα και κυρίως σε αυτό που τον ενδιαφέρει και είναι το πρώτιστο μέλημα στη ζωή του. Κι αυτό δεν είναι άλλο, από το οικονομικό.
Επειδή λοιπόν, είναι ουσιαστικό στη ζωή του ο καθένας όχι μόνο να διαθέτει τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια, αλλά και στοιχειωδώς να αναγνωρίζει το όφελος της προσφοράς ενός ανθρώπου, από τη συμβολή του οποίου έχει ωφεληθεί μεταξύ άλλων και οικονομικά, θα περίμενε κανείς ότι στοιχειωδώς ο Σπύρος δεν θα επέτρεπε μέσω των εντύπων του την εκτόξευση λάσπης.
Ωστόσο, ο Σπύρος το επέτρεψε και η λάσπη εκτοξεύθηκε για άλλη μια φορά από τον ορμώμενο εκ Μεσσηνίας Αντώνη Κουκουλά, ο οποίος υπογράφει ως «Αλώπηξ της Περαχώρας».
Υπενθυμίζεται και επισημαίνεται ότι την αποκάλυψη του ονόματος του συντάκτη των δημοσιευμάτων, ο Σπύρος Γιαλοψός την έκανε στον επικεφαλής της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Παύλο Παύλου, την Παρασκευή το μεσημέρι της 23ης Ιουλίου 2010 στο καφέ bar της κεντρικής λεωφόρου Las Vegaς, ενώ το σχετικό κουίζ είχε αναρτηθεί στις 29 Ιουλίου.

Ο συντάκτης του άρθρου μπιθικέν
Ο συντάκτης λοιπόν της προχθεσινής λάσπης στο «Βήμα Λουτρακίου Περαχώρας», αλλά και του δημοσιεύματος -που ξεσήκωσε στο Λουτράκι θύελλα αντιδράσεων- με τίτλο «Μπιθικέν» στη «Ράδιο Άρβυλα», είναι ο ορμώμενος εκ Μεσσηνίας Αντώνης Κουκουλάς, εκ των πραγμάτων η απάντηση θα δοθεί επωνύμως σε πρώτο πρόσωπο κι όχι κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία, ή ενός ψευδωνύμου.
Αντώνη Κουκουλά, επειδή διαθέτω αξιοπρέπεια, αρχές, αγωγή και το κυριότερο σέβομαι τον εαυτό μου και την προσωπικότητά μου, κάτι που είναι ουσιώδες είδος εν ανεπαρκεία για μεγάλο αριθμό κατοικούντων και παρεπιδημούντων στο Λουτράκι, σας επισημαίνω τα ακόλουθα:
Σε καμία περίπτωση δεν έχω σχέση με όσους συναγελάζεσθε και είμαι εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. Πολύ δε περισσότερο, δεν στρέφομαι κατά αυτών που έχω ευεργετηθεί. Απεναντίας μάλιστα, τον ευεργέτη μου τον προσφωνώ με όλη τη δύναμη της φωνής που διαθέτω και δεν διστάζω να το επαναλαμβάνω σε όλους τόνους


Κύριε Κουκουλά δεν είδαμε από πλευράς σας καμία αντίδραση για όλα αυτά που γράφει ο κ. Ηλιακόπουλος . Εσείς που πηγαίνετε στο δικαστήριο τόσο εύκολα για να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας αλλά και τους φίλους σας βλέπω εδώ ότι δεν υπάρχει ούτε χολή μα ούτε και βλακεία. 

Να τι γράφει για σένα ο Νικηφόρος κ. Κουκουλά όταν έκανες επίθεση στον ευεργέτη σου κ. Πάυλου 

Επειδή πληροφορηθήκαμε ότι τώρα ο κ. Αντώνης Κουκουλάς έχει "στρατευθεί" ως απλός στρατιώτης να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον κ. Γκιώνη που τα γκάλοπ του μπλοκ που γράφουν τις απόψεις των μόνο ανώνυμα τον φέρνουν πρώτο είμαι υποχρεωμένος να δημοσιεύσω τι έγραψε για τον κ. Παύλου που τον είχε δώδεκα (12) χρόνια δίπλα του και για τον ιδιοκτήτη του Διογένη Μπλοκ. .
Ο κ. Κουκουλάς  Αντώνιος  είναι  Λόγιος  και συγγραφέας με χρήματα του Δήμου και αναγνώστης της εκκλησίας και ειδικός συνεργάτης του κ. Γιωτάκη και του κ. Παύλου ( που ήταν δήμαρχοι του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας_)
Στενός συνεργάτης του προϊσταμένου ιερέα της Παναγιάς της Γιάτρισσας . Τελετάρχης αλλά και συντονιστής όλων των εκδηλώσεων που έκανε ο Δήμος μπροστά στην εκκλησία  της Παναγίας 
Παρακαλώ ας απολαύσουμε μαζί αυτό λογοτεχνικό αλλά σκληρό κείμενο που μας θυμίζει και ολίγο Νίκο Τσιφόρο στην άσκημη όμως γραφή  

ΤΟ ΒΗΜΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ ΠΡΟΣ ΠΑΥΛΟ ΠΑΥΛΟΥ:
«ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ,
ΑΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ»


ΑΠΑΝΤΗΣΗ Α. ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΣΤΟ BLOG «∆ιογένης».
Συνήθως σιωπώ και µόνο όταν προκαλούµαι απαντώ.
Πρώτον λοιπόν!
Η κατά περίπτωση άσπονδοι φίλοι και εχθροί µεταξύ εαυτών και
αλλήλων, ως Ολυµπιονίκες της κωλοτούµπας ενεργούντες, αφού
ξεπούλησαν στο δηµοπρατήριο του µαχαλά του ευτελισµού και της
αηδίας, αξίες, αρχές, φιλίες, συνεργασίες ή προσφορές και την
αλήθεια, τώρα σ΄ένα προοίµιο µιας ανικανοποίητης, µιας βουλιµι-
κής τελετής νέας ανθρωποθυσίας µε προκαλούν συγχρόνως. Και
µάλιστα κατά τρόπο χονδροειδή και άκοµψο.
Προσπαθούν να µας πείσουν ότι έκανα µεταπτυχιακό στη µεγά-
λη των ιντρικαδόρων σχολή, ψευδόµενοι και συκοφαντούντες ή
διασπείροντες ειδήσεις και επικαλούµενοι φήµες, µεταφέροντες
προβοκατόρικα σήµερα, εκείνα που πλήρωσα ακριβά χθες (χωρίς
αυτό να σηµαίνει ότι βαρύνονται όλοι), κάτω από την οµπρέλα κατ’
επίφαση και δήθεν τιµητικών αναφορών για το πρόσωπο µου.
Προφανής ο στόχος αλλά ατυχής η µέθοδος και το αποτέλεσµα.
Και για να τελειώνουµε
Ουδέποτε µου ζητήθηκε από τον οποιονδήποτε και ουδέποτε
ζήτησα από τον οποιονδήποτε να έχω την οποιαδήποτε και µε
οποιονδήποτε τρόπο συµµετοχή στα πολιτιστικά της ∆ΑEΤ ή άλλου
φορέα του ∆ήµου. Τελεία και παύλα.
Νικηφόρος \
Αυτό το κείμενο έτσι που έχει γραφτεί μου θυμίζει κάποιον ... που έβγαζε λόγους που μόνο αυτός καταλάβαινε. Και ξέρετε σε ποιόν αναφέρομαι  Και αν δεν μπορέσατε να μαντέψετε το όνομα του κρίμα γιατί το επώνυμο είναι το πρώτο  στην χώρα μας!!!

∆εύτερον
∆εν πρόκειται να επιτρέψω σε κανέναν να µε εµπλέξει σε πολι-
τικούς σχεδιασµούς και παιχνίδια.
Νικηφόρος 
Μα δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κάποιος  υποψήφιος που θα σε ήθελε στον συνδυασμό του. 


Τρίτον
Η προσπάθεια να εµφανιστεί ο κ. Π.Π (Παύλος Παύλου) σε ρόλο
Ποντίου Πιλάτου όχι µόνο αθώος του προεκλογικού αίµατος µου,
αλλά και ως ζηµιωθείς µε το διασυρµό του από τη συνεργασία
του µαζί µου, όταν συνέβη ακριβώς το αντίθετο, δεν είναι ανα-
φορά απλώς εξοργιστική. Είναι απύθµενη πράξη βδελυρότητας,
διαστροφικής διαστρέβλωσης της πραγµατικότητας και βάρβαρης
πρόκλησης µου.
Αντιλαµβάνοµαι που αποβλέπει. Αλλά κατόπιν αυτών, τόσο για το
προηγούµενο, όσο και γι’αυτά που αναφέρονται στη συνεργασία µου
µε τον αδίστακτο, άφιλο και αχάριστο (σε ό,τι µε αφορά) πρώην
∆ήµαρχο, όταν έλθει το πλήρωµα του χρόνου.
Τέταρτον
Υπηρετώντας την αλήθεια και µόνο, θα υπενθυµίσω το πρωτοσέ-
λιδο της εφηµερίδας «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» του έτους 1995 (αρ. Φύλλου
3), αναφερόµενο στην πρώτη Θρησκευτική Συναυλία.
Έγραφε µεταξύ άλλων: «Ήταν πράγµατι µα εκδήλωση αγάπης,
όπως ορθά επεσήµανε ο κ. ∆ήµαρχος και Πρόεδρος του Πνευµα-
τικού Κέντρο (κ. Π. Παύλου), τον οποίο οφείλουµε να επαινέσουµε
και εµείς γι’αυτήν του την πρωτοβουλία». Και αλλού : «Να είναι
βέβαιο το ∆.Σ του Πνευµατικού Κέντρου, ότι κάθε παρόµοια πρω-
τοβουλία, από πλευράς µας θα υποστηριχθεί και δεν θα διστάσουµε
να του δώσουµε συγχαρητήρια. Όπως αυτά που του αξίζουν, για τη
συγκεκριµένη εκδήλωση».
Από εδώ και πέρα ο καθένας ας βγάλει τα συµπεράσµατα του.
Λουτράκι 5 Αυγούστου 2009

ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ 

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Έχουμε όμως την  ίδια περίοδο που είσαστε μέλος του πνευματικού κέντρου του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας μια παραίτηση του άλλου μέλους του πνευματικού κέντρου της  κ. Μαρίας Σιώκου που έδωσε μάχη για την επικράτηση του κ. Παύλου αφού ήταν υποψήφια ενώ εσείς δια διορισμού πήρατε το πόστο του μέλους; του πνευματικού κέντρου. Που σημαίνει ότι ο άφιλος κ. Π Π ( βέβαια τα αρχικά σημαίνουν Παύλος Παύλου αλλά και κάτι άλλο ...) σας τον έκανε επειδή είσαστε συγγραφέας αφού γράψατε δυο βιβλία  ( με τα λεφτά του δήμου) και βιβλιοκριτικός και βοηθάτε τον προϊστάμενο της Παναγιάς της Γιάτρισσας πατέρα Νικόλαο την Μεγάλη Εβδομάδα . Γιατί επί ημερών του κ. Γιωτάκη ένας φιλόλογος ο κ. Βλαχάκης ζήτησε να τον βοηθήσει ο Δήμος γιατί και αυτός έγραψε βιβλία  και πήρε αρνητική απάντηση γιατί είχε την ατυχία να είναι... φιλόλογος 
.Και η κ. Σιώκου σας κατηγόρησε  Και εσείς στείλατε στην εφημερίδα ένα ΦΑΧ που μεταξύ των άλλων γράφατε ότι θα καταφύγετε στην δικαιοσύνη Και ότι θα με καλέσετε σε μια συνεδρίαση του πνευματικού κέντρου ν"απειλή" που ποτέ δεν υλοποιήθηκε




  
    
Και σας ζωγράφισε πολύ καλά και με αριθμούς και έτσι καταψηφίζει τον προϋπολογισμό την χαρακτηρίσατε ότι δεν καταλαβαίνει και πολλά.
Εσείς όμως ένας άνθρωπος με τόσα πνευματικά προσόντα έχετε το δικαίωμα από τον σύλλογο των βιβλιοκριτικών να γράφετε Ολυμπιονίκες της κωλοτούμπας--Δημοπρατήριο του μαχαλά και μεταπτυχιακό στην μεγάλη των ιντρικαδόρων σχολή. Εκτός αν εξ'ιδίων κρίνετε τα αλλότρια. Το δε δημοπρατήριο του μαχαλά το υλοποιήσατε πέρα για πέρα Γιατί δημοπρατήριο σημαίνει χώρος ανοικτός που προορίζεται για δημοπρασίες Και δημοπρασία σημαίνει δημόσια εκποίησης κινητών και ακινήτων πραγμάτων Και μαχαλάς λαϊκή γειτονιά. 
Και αυτή την παράγραφο την υλοποίησες όταν έλεγες στο ψιλικατζίδικο της Μεγάλου Αλεξάνδρου στο Λουτράκι ότι θα χάσω το σπίτι μου με αυτά που γράφω στην εφημερίδα μου. Χαιρόσουν εσύ ο άνθρωπος της εκκλησίας που ένας συνάνθρωπος θα έχανε το σπίτι του γιατί του έκανε αγωγή ο Σπύρος Γιαλοψός  επειδή έγραψε στην εφημερίδα του ότι τον κατηγορεί η Αδέσμευτη κίνηση ότι είναι αργυρώνητος. Ανακοίνωση που εσύ έγραψες; 
Γράφεις Αντιλαµβάνοµαι που αποβλέπει. Αλλά κατόπιν αυτών, τόσο για το προηγούµενο, όσο και γι’αυτά που αναφέρονται στη συνεργασία µου
µε τον αδίστακτο, άφιλο και αχάριστο (σε ό,τι µε αφορά) πρώην
∆ήµαρχο, όταν έλθει το πλήρωµα του χρόνου.

Νικηφόρος 

Και όπως παρατηρώ κ. Κουκουλά χρειάστηκες δυο χρόνια επτά μήνες και μια μέρα ( από τότε που έχασε την εξουσία ο κ. Π Π )για να καταλάβεις ότι ο κ. Παύλου είναι αδίστακτος ( σημαίνει αυτός που δεν έχει ηθικούς ενδοιασμούς ή φραγμούς ) Άφιλος (σημαίνει αυτός που δεν έχει φιλικά αισθήματα )αχάριστος ( αυτός που δεν εκτιμά της ευεργεσία που του έκανες) Τον τελευταίο χαρακτηρισμό όταν τον έγραφες θα ήσουνα μπροστά σε καθρέπτη. 
Και μένει αυτό το υπέροχο αλλά ξεκάρφωτο "...όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου" Το κατηγορώ όχι του Ζολά αλλά το νερόβραστο του Αντωνίου γράφτηκε 5 Αυγούστου του 2009 που σημαίνει ότι έχουν περάσει τέσσερα (4) χρόνια επτά (7) μήνες και είκοσι (7)  μέρες και ακόμα δεν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Μάλλον το πλήρωμα του χρόνου  πρέπει να κλείσει συντάξιμα χρόνια  
Και το κερασάκι στην τούρτα "Συνήθως σιωπώ και µόνο όταν προκαλούµαι απαντώ" Που σε προκάλεσα κ. Κουκουλά και πήγες μάρτυρας κατηγορίας εναντίον μου; Αν τολμάς να βγεις και να μας το πεις. .
Εσείς οι άνθρωποι της εκκλησίας οι συνεργάτες των παπάδων καλό θα είναι να μελετήσετε αλλά πολλές φορές τα λόγια του Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ " ...ενώ ο Θεός περιμένει να χτιστεί ο Ναός Του από αγάπη οι άνθρωποι κουβαλάν πέτρες "
Κύριε Κουκουλά 
Έχετε καταθέσει στο δικαστήριο μάλιστα ενόρκως ότι 
Ερώτηση:Όταν ένας επαγγελματίας και πολίτης χαρακτηρίζεται ως πουλημένος αργυρώνητος ποια η θέσης του στην κοινωνία 
Κουκουλάς : με συγχωρείτε εγώ θα έκανα μεταδημότευση 
Νικηφόρος προς Αντώνη Κουκουλά :  Όταν ένας μάρτυρας καταθέτει ενόρκως στο δικαστήριο ψέματα ποια η θέσης μέσα στην κοινωνία;

Την Δευτέρα 30.6.2014  η συνέχεια