Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Είναι πολύ εύκολο να αγαπάς με τα λόγια την φανέλα της ομάδας σου...

Δαβάζω ότι η διοίκησης της Κορίνθου ευχαριστεί τον ποδοσφαιριστή  Πάρη Σπυρόπουλο για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα 
Συμφωνώ απόλυτα με την ενέργεια της διοίκησης αλλά δεν είδα από πλευράς ποδοσφαιριστών να βγει ένας και να πει Ότι παρά τις οικονομικές δυσκολίες εγώ οικονομικά έχω ικανοποιηθεί. 
Όταν ασχολήθηκα με τον Ολυμπιακό Λουτρακίου ποδοσφαιριστές όχι από τους ικανούς αλλά από κάποιους που βρίσκανε το τόπι με την τρίτη όχι μόνο τα είχαν τρελά οικονομήσει αλλά είχαν βγει στην πιάτσα και έλεγαν ότι παίζουν τσάμπα για την φανέλα. Και όταν βγήκα και δημοσίευσα ονόματα και ποσά μουγκάθηκαν. 
Για δε τα  πρώτα Κορινθιακά ονόματα έχουν περαστεί στα βιβλία  του Ολυμπιακού τεράστια ποσά που είμαι βέβαιος ότι δεν θα τα έπαιρναν ούτε και στις ομάδες της Β εθνικής να αγωνιζόντουσαν.
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ένα και αναμφισβήτητο Μερικοί παίκτες να τα έχουν πληρωθεί πολύ καλά. Και θα ήθελα να ρωτούσα τον κ. Σπυρόπουλο γιατί πήγε στον Ασπρόπυργο; Και επειδή δεν θα πάρω απάντηση δίνω την δική μου. Γιατί η αμοιβή ήταν μεγαλύτερη. Αλλά δεν γνωρίζω την διαφορά και αν άξιζε για να αφήσει μια ομάδα που δηλώνει ότι την αγαπά για να πάει σε μια άλλη για την οποία δεν είχε κανέναν δέσιμο. Αυτή είναι η πραγματικότητα και κάποιοι δεν πρέπει να έχουν κανένα παράπονο από τους παράγοντες του ποδοσφαίρου που από το υστέρημα τους πληρώνουν όλους αυτούς τους ανιδιοτελείς ερασιτέχνες επαγγελματίες Κορίνθιους ποδοσφαιριστές