Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Το παραγάδι του Νικηφόρου



Οι επιτροπές που ορίζουν διαιτητές και παρατηρητές  δεν μου έκαναν την χάρη να ορίσουν στον εορταστικό αγώνα Κόρινθος 06--Π Α Σ Κλένια αυτούς που δικαιωματικά έπρεπε με την παρουσία τους να λαμπρύνουν την γιορτή   
Έκανα την πρόταση αυτή γιατί θα ήταν μια ευκαιρία οι Νεοφυτιάδης Καλαράς Βλαχοπάνος Δημόπουλος Βλάχος να ζητήσουν συγνώμη γιατί τρία χρόνια λήστευαν τους τίτλους από την Κόρινθο 06 Και τώρα είμαι βέβαιος ότι θα πάνε μεμονωμένα και να ζητήσουν συγνώμη από τον πρόεδρο Μπινιάρη που επέμενε ότι μια μέρα θα δικαιωθεί.Και να η δικαίωση ήρθε Να υποχρεωθεί η οδός Νοταρά 48 να στεφανώσει της ομάδα και την υπομονή του Δημήτρη Μπινιάρη 
Και τώρα τα στοιχήματα πέφτουν για τον Λουδοβίκο 14 που επάξια φέρει και τον τίτλο του σκηνοθέτη αγώνων αν θα κάνει αυτός την απονομή. Αυτοί που ποντάρουν ότι θα πάει βασίζονται επάνω στην περσινή του ρήση ότι " ... θα μου κλάσετε τα ΑΡ@@ΔΙΑ " και έτσι θα έχει την θρασύτητα να δώσει το χέρι στο Δημήτρη Μπινιάρη τον οποίο εν γνώσει λήστεψε τρεις φορές τον τίτλο του πρωταθλητή 

Και έτσι έβαλαν διαιτητή τον Καρσιώτη που τον θεωρώ τον καλύτερο επόπτη της χώρας μας. Αλλά γυρίζω και κοιτάζω το παρελθόν και βλέπω ότι δεν έχει αδικήσει την Κόρινθο 06 πουθενά και ο ορισμός του τίποτα δεν εξυπηρετεί 
Και έρχομαι στους επόπτες Που ο ένας είναι ο Κέκερης που την ποδοσφαιρική περίοδο 2018- 2019 ήταν ο καλύτερος Κορίνθιος διαιτητής Και η νεαρή Σαχίνη ένα τεράστιο ταλέντο πλαγίου διαιτητή  Ποιος θα είναι παρατηρητής τάξεως δεν γνωρίζουμε Αλλά θα είναι αδικία για τον Δημήτρη Δημόπουλο να μη είναι αυτός που θα έχει την ευκαιρία να πει στον Δήμαρχο Πνευματικό αν και σε ΄περιφρόνησα και τσαλαπάτησα τον Πειθαρχικό Κώδικα της Ε Π Ο είμαι εδώ για να σας πώ και εγώ με την σειρά μου αυτό που σας είπε ο Μέντορας μου Τσιχριτζής " ... θα μου κλάσετε τα ΑΡ@@ΔΙΑ "