Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Νίκο Σταυρέλη Ενώ προσπάθησα να σου δείξω το σωστό ο συνεργάτης σου Μουρούτσος ανώνυμα επειδή είναι δειλός μ έβρισε Αποτέλεσμα να χάσετε τον δήμο

Νίκος Σταυρέλης   Οι κακοί συμβουλάτορες του  και οι δικαιολογημένες φιλοδοξίες του τον οδήγησαν στην τρίτη θέση που κανένας  Δεν το περίμενε
΄Τον ήθελαν όλοι  της αυλής του  Δήμαρχο Κορινθίων ;                                                       
                             Αποτέλεσμα εικόνας για Νίκος Σταυρέλης
Τον Νίκο Σταυρέλη τον γνώρισα  και τον συμπάθησα γιατί και αυτού οι ρίζες  είναι από την Λέσβου από πατέρα όπως και οι  δικές  μου από μάνα. Και το χωριό μου από το δικό του μας χωρίζουν  10 χιλιόμετρα.

Προσπάθησα με τα διάφορα μου δημοσιεύματα μου να του δώσω να καταλάβει ότι στο χώρο του ποδοσφαίρου υποστηρίζουν τον Π Α Σ Κόρινθο που διοικείται από κάποιο που το μοναδικό του προσόν είναι είναι ένα Να βρίζει τον Πνευματικό.Και εσείς πήρατε τον κ. Γ@Μ@Ω ( έτσι μου συστήθηκε) και τον κάνατε πρωταγωνιστή του προγράμματος σας.Αφού σε Δημοτικό Συμβούλιο αγωνιστήκατε  να εγκριθεί στο σωματείο του Π Α Σ ποσό της τάξεως των 30.000 ευρώ ή σε δραχμές 10.200.000 
Επίσης ο Βιομήχανος του συνδυασμού σας Γιώργος Μουρούτσος ήταν παρών στην παρουσίαση της φανέλας της ομάδας του Π Α Σ Και εκεί ο έχων τον τίτλο του γενικού γραμματέα της ομάδας  Δημήτρης Λέκκας ανέπτυξε μια θεωρία που έπρεπε να επέμβει ακόμα και ο Εισαγγελέας Αφού ήθελε οι φίλαθλοι του Π Α Σ να γίνουν όχλος και να τους διοικεί ο Π Α Σ που να ονομαστεί οχλοκράτης 
Και τότε έγραψα πως ήταν δυνατόν όλα αυτά να ειπωθούν παρουσία του Μουρούτσου που διεκδικεί και το αξίωμα του Δημοτικού συμβούλου. 
Και αντί να απαντήσει επώνυμα όπως κάνω εγώ Αυτός στράφηκε εναντίον μου ανώνυμα όπως κάνουν οι συκοφάντες και με χαρακτήρισε άνθρωπο χωρίς αξιοπρέπεια που εκτελώ εντολές τρίτων. Γνώριζα ότι το χρήμα βρίζει αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι οι λεφτάδες τύπου Μουρούσου είναι δειλοί. 
Έχετε απόσταση ψηφοδελτίων 0,72% από τον Πνευματικό για να λάβετε μέρος στις εκλογές την δεύτερη Κυριακή  Είμαι βέβαιος ότι ο ταυτισμός σας με τον Π Α Σ σας έκοψε το ελάχιστο ένα 3% Και είχατε και την ατυχία να γελοιοποιηθεί ο Π Α Σ στο πρωτάθλημα της τρίτης εθνικής κατηγορίας. Σας προειδοποίησα με διάφορα μου δημοσιεύματα μου. 
Και εσείς από την μια με γράψατε στο χιόνι και από την άλλη  η αδιαφορία σας είχε τραγικά αποτελέσματα Να χάσετε την εκλογή σας στο αξίωμα του Δημάρχου. 
Νίκο Σταυρέλη μελέτησε τα λόγια του Ινδού φιλόσοφου Ραμπιντρανάθ Ταγκορ
Ο Θεός ζητάει συντρόφους και απαιτεί αγάπη ο Διάβολος ζητάει σκλάβους και απαιτεί υπακοή