Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Γιάννης Κακούρος Ένας υποψήφιος υπηρέτης του αθλητισμού


Από άριστους έχει ανάγκη η  αυτοδιοίκηση και όχι από συμπεθέρους 

                      


Όταν γράφω για την τοπική αυτοδιοίκηση θεωρώ ότι δεν έχω το δικαίωμα να
πάρω θέση ποια θα ψηφίσετε ως παράταξη. Θεωρώ καθήκον μου όμως να γράφω με στοιχεία και τα θετικά και τα αρνητικά και από αυτά ίσως θα αποφασίσουν οι δημότες τι θα ψηφίσουν Όταν έχω την βεβαιότητα όμως ότι κάποιος από ένα συνδυασμό μπορεί να προσφέρει στον αθλητισμό παρακαλώ ναι παρακαλώ τους δημότες που θα ψηφίσουν τον συνδυασμό να βάλουν σταυρό στο συγκεκριμένο υποψήφιο Και εδώ έχουμε στην παράταξη του Κώστα Λογοθέτη με τον τίτλο με τους Πολίτες Μπροστά έχω παρακολουθήσει και διαπιστώσει  ο υποψήφιος Γιάννης Κακούρος πόσο αγαπά τον Αθλητισμό που εμένα που έχω ξοδέψει την μισή μου ζωή μέσα στα γήπεδα με εντυπωσίασε. 
Γι αυτό βάζοντας ένα σταυρό στον Γιάννη Κακούρο πρέπει να είσαστε βέβαιοι ότι βοηθάτε όχι τον υποψήφιο αλλά τα νιάτα του Δήμου Λουτρακίου Πέραχώρας Αγίων Θεοδώρων