Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Νικηφόρος :Υπάρχει και η γλώσσα της αλήθειας και της αγάπης κ. Γεώργαρη


Το να βρίζεις δεν είναι ούτε τολμηρό ούτε 

ευγενικό ούτε έξυπνο.

                         


    •  AYTOΣ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΑ, Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΙΠΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΟΥΣΤ ΑΠ'ΔΩ ΑΧΡΗΣΤΕ!!!
    •  
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 


Ομολογώ ότι σοκαρίστηκα διαβάζοντας όλα όλα αυτά και έγραψα ότι όποιος δεν έχει επιχειρήματα βρίζει και δεν μπορεί να είναι ανίκανος ένας άνθρωπος που έχει φτιάξει 14 γήπεδα ποδοσφαίρου 

Και σ αυτό το σχόλιο δέχτηκα αυτή την απάντηση 
    • Saki Georgaris Κ ΣΚΟΥΡΤΗ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΑΛΑ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΚΑ ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕ ΕΛΙΠΗ ΦΩΤΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΔΟΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΤΗ ΕΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΩΜΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΕΣΥ!!!!










Απαντάει  ο Νικηφόρος 

Εγώ κ. Γεώργαρη δεν πολιτεύομαι απλά σχολιάζω τα διάφορα παράξενα και εσείς  έρχεστε και απαντάτε με λόγια ακαταλαβίστικα  Θα προσπαθήσω να σας απαντήσω 
Δεν θα μπορούσα να είμαι ποτέ συνήγορος σας αλλά απέναντι σας γιατί πουθενά δεν μοιάζουμε. 
Κατοικώ στο Λουτράκι και δεν έχω ούτε παιδιά ούτε εγγόνια και ούτε ζηλεύω γι αυτή σας την ευτυχία. όπως εσείς με τα γραπτά σας προσπαθείτε να δώσετε την δική μου εικόνα. Ομολογώ ότι ντρέπομαι για δικό σας λογαριασμό  για αυτή την προσπάθεια σας Εσείς στην θέση μου θα βρίζατε ενώ εκφράζω για όλα αυτά την λύπη μου. Για να φτιάξει ένα πάρκο κάπου  πρέπει να υπάρχει γη. Επειδή είμαι κάτοικος Λουτρακίου θα ήθελα να μου λέγατε ένα τέτοιο χώρο που θα μπορούσε να κάνει ο Δήμαρχος πάρκο. Γιατί αυτό μοιάζει με τα  γεφύρια εκεί που δεν υπάρχουν ποτάμια. Δεν γνωρίζω αν πλένονται οι κάδοι Αυτό που έχω διαπιστώσει στους κεντρικούς δρόμους δεν υπάρχου πεζοδρόμια  αφού είναι οι δρόμοι μόνο για πεζούς και όχι για αυτοκίνητα.Δηλαδή είναι πεζόδρομοι.
Ναι είμαι υπερήφανος που ασχολούμαι με τα γήπεδα και όχι να βρίζω αυτούς που ο λαός τους έστειλε εκεί που βρίσκονται για να διοικούν  Τώρα εσείς τον χαρακτηρίζεται  με διάφορα επίθετα υβριστικά  Δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σας γιατί δεν έχουμε κανένα σημείο επαφής