Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Πρώτη φορά στη ζωή μου είδα άνθρωπο να δωροδοκείται και να πολεμά αυτόν που του τα δίνει

Το χιούμορ πρέπει να είναι ένα υπέροχο μεζεδάκι, όπως το χαβιάρι. Ποτέ μην το πασαλείβεις παντού όπως τη μαρμελάδα.

                                       

                                                         Αποτέλεσμα εικόνας για Σκίτσα γελάω
George Contos   Για τον χρηματισμο του από τον 

βλάχο να πει.. ας μου κάνει μήνυση ο Κωστάκης???: 

αμ.δε??? Τα πηρεεεε

Ο Νικηφόρος απαντά 


Αν και δεν έχω συνηθίσει να απαντώ σε γραπτά που δεν εκπέμπουν σοβαρότητα είμαι υποχρεωμένος να παραβώ τις αρχές μου και να πάρω θέση σ αυτά που γράφετε.
Επειδή έχω δουλέψει και στον ιδιωτικό αλλά και στο δημόσιο τομέα γνωρίζω πολύ καλά αυτούς που χρηματίζονται και την στάση που κρατάνε αυτοί που τα πιάνουν συμπεριφέρονται με σθένος ...κότας 
Εσείς κ. Κοντέ έχετε διαπιστώσει συμπτώματα κότας από πλευράς Λογοθέτη; 
Αντίθετα από πλευράς σας λάδι πολύ και τηγανίτα ...τίποτα 
Την Κυριακή ψηφίζουμε και Παρασκευή γράφετε ότι τα πήρε ο Λογοθέτης που ούτε εσείς που παίζετε το ρόλο του αβανταδόρου μα ούτε και ο εργολάβος που έχει μπερδέψει λόγω επαγγέλματός την λάσπη  δεν μας λέτε απολύτως τίποτα 
Ακολουθείτε το πανάρχαιο Συκοφαντείτε συκοφαντείτε στο τέλος κάτι θα μείνει. Αν ήμουνα στη θέση του Κώστα Λογοθέτη θα σας παρακαλούσα να μου κάνετε πόλεμο γιατί θα ήμουνα βέβαιο ότι θα γινόμουν Δήμαρχος 
Νομίζω ότι έχει κάνει μήνυση ο Λογοθέτης. Εδώ είναι το λάθος του όμως Γιατί αυτοί που σε ευεργετούν δεν τους αντιμετωπίζεις εχθρικά. Και ο εργολάβος και η Θεολόγος αγωνίστηκαν εμένα τον πριν δυο μηνών ψηφοφόρο τους με ανάγκασαν να μη τους ψηφίσω