Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Γιάννη Σουρτζή ο Νικηφόρος είναι εδώ στην Κορινθία για να φυλάει Δημοκρατικές Θερμοπύλες

Η Δημοκρατία δεν κάνει επιλογή τυράννων αλλά αρνείται την τυραννία 
                                                      Γ. Παπανδρέου ο γέρος της Δημοκρατίας 

                         Αποτέλεσμα εικόνας για Γιάννης Σουρτζής
Τον Χρηστό τον πρόδωσε ένας μαθητής του εσένα άπαντες 

Διαβάζω
Xristos Antonopoulos

Μαγκες με εχουν κλεισει στοΦΒ Λογω αναρμοστης συμπεριφορας μετα απο την καταβολη του φιλοδωρηματος την Παρασκευη το βραδυ. Ο Υπολογιστης ειναι σε αλλο ονομα.Καλη εβδομαδα.

  • George Skourtis Το ίδιο και σ' εμένα
  • Ιωαννης Σουρτζης Να γραφτείτε και η δυο στην ομάδα του ρουβικωνα η στου Κουφοντίνα φασισμό έχουμε δεν θα κάνετε ότι θέλετε εσείς η δυο γιατί είστε επικίνδυνοι
Εδώ και σαράντα πέντε μέρες και το δικό μου Facebook έχει διακοπή με το παρακάτω αιτιολογικό. 

Warning
Το μήνυμά σας δεν στάλθηκε, επειδή περιλαμβάνει περιεχόμενο που έχει αναφερθεί ως προσβλητικό από άλλους χρήστες του Facebook.

Τελευταία υπάρχει η φωτογραφία μου 

Αποτέλεσμα εικόνας για Νικηφόρος Κορινθιος Δημοσιογράφος

 με κάποιο σημείο της πρόσθεσης που  σημαίνει και σταυρός. 
Αυτό που έχω πετύχει φίλε μου Γιάννη να ασκώ κριτική στους επαγγελματίες Κορίνθιους Δημοσιογράφους που τους χαρακτηρίζω λιβανιστές και κανένας δεν τολμά να απαντήσει. Ο δε Γιάννης Λάμπρου στις ρούγες και στις στράτες ( αφού μόνο εκεί κινείται ) με χαρακτηρίζει γέρο τρελό. Το γέρος το δέχομαι αφού βαδίζω με την ηλικία μου. Αλλά αναγκάζομαι να δεχτώ και τον χαρακτηρισμό του τρελού αφού δούλεψα αρκετό χρονικό διάστημα στην εφημερίδα του χωρίς να μου δώσει ένα ευρώ.Οφείλω εδώ να δηλώσω με δική μου πρωτοβουλία 

Γιάννη Σουρτζή

Είμαι στην Κορινθία από το 2001 και γράφω συνέχεια και κάνω εκπομπές ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές. Θέλω να βρεθεί ένας που δούλεψα στα διάφορα Μ Μ Ε και να πει ότι μου έχει δώσει ένα ΜΟΝΟΛΕΠΤΟ και θα ζητήσω δημόσια συγνώμη 
Αυτό ισχύει για τους Δήμους ποδοσφαιρικούς παράγοντες και γενικά όλους τους Κορινθίους. Αυτή την δήλωση μπορεί να την κάνει ένας επαγγελματίας Κορίνθιος Δημοσιογράφος 
Κλείνω με τα λόγια του Γεωργίου Παπανδρέου του Γέρου της Δημοκρατίας 

Τρομοκρατήσετε τους τρομοκράτες