Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

Θα συμπληρώσω το κατηγορητήριο αφού θα στείλω στον εισαγγελέα και αυτά που σου έχω γράψει μετά την μήνυση Μιχάλη Τσιχριτζή

Ευχαριστώ τον Μιχάλη Τσιχριτζή που μου δίνει την σπάνια ευκαιρία να τον αντιμετωπίσω στις αίθουσες των δικαστηρίων αφού μ΄έχει απαγορεύσει να του κάνω ερωτήσεις ως γνήσιος Βασιλέας Ήλιος 



Κλητήριο Θέσπισμα 




                        Την 11 Σεπτεμβρίου του 2018 ο Μιχάλης Τσιχριτζής μου υπέβαλε μήνυση για κάτι που του είχα γράψει και σήμερα μετά από δυο ( 2 ) χρόνια τρεις  ( 3 ) μήνες και τέσσερις ( 4 ) μέρες μου ήρθε το κλητήριο θέσπισμα του εισαγγελέα πρωτοδικών Κορίνθου που μου γνωρίζει ότι 16 Μαρτίου του 2021 θα δικαστώ. Και σκέπτομαι μια άλλη περίπτωση πάλι δικαστική που μέσα σε δέκα οκτώ ( 18 ) μήνες είχα δικαστεί πρωτόδικα και στο Εφετείο. 
Και σήμερα που πήρα την κλήση για να δικαστώ γιορτάζει  ο Άγιος Ελευθέριος που έτσι έλεγαν την γυναίκα μου. Που από εκεί  επάνω που βρίσκεται μου έστειλε αυτό το δώρο. Γιατί αυτή η δικάσιμος θα είναι η δικαίωσης μου Και θα στείλω  στον εισαγγελέα και αυτά που έχω γράψει  μετά την μήνυση που θα πρέπει και σ αυτά να δικαστώ Γιατί όταν γράφω ότι με απάτη έγινε πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος είναι ποινικό αδίκημα Και όμως  επειδή είναι αλήθεια δεν με μήνυσε. Τον κατηγόρησα ανοιχτά και με ονόματα ότι χάρισε ένα πρωτάθλημα και μια δεύτερη προνομιούχο θέση. Και επίσης έγραψα για το εικονικό τιμολόγιο και του έκανα μηνύσιμους  χαρακτηρισμούς και το πέρασε στα μουγκά. 
Τον έχω κατηγορήσει ότι διέλυσε ως πρόεδρος  της ένωσης το Κορινθιακό ποδόσφαιρο Δεν λειτουργούντα όργανά της (πειθαρχική  επιτροπή --επιτροπή ορισμού διαιτητών ) Ναι το επαναλαμβάνω μ όλη την ένταση της φωνής μου ότι είναι λόγω σωματικής διάπλασης δεν χάρηκε το ποδόσφαιρο ως παιδάκι. γι αυτό ως εχθρός του το εκδικείται. 
Η δίκη θα αποτελέσει μια γενική Συνέλευση της ένωσης πρώορη που θα ακουστούν αλήθειες και μόνο. 





























































































                                   

 

Η μήνυση