Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Μόνο η δήλωσης του κ. Γ@Μ@Ω ότι ψηφίζει Τσιχριτζή πρέπει να προβληματίσει τους παράγοντες.

 Να γιατί  πρέπει να ψηφίσουμε τον Μιχάλη Τσιχριτζή τον αναμορφωτή του Κορινθιακού ποδοσφαίρου αλλά από την ανάποδη. 


Νομίζω ότι μετά το ξέσπασμα του κ. Γ@Μ@Ω  προέδρου και προπονητή του Π Α Σ Κόρινθος ότι ψηφίζει Τσιχριτζή όλη στο νομό μας είμαστε προβληματισμένοι. Πως να μη ακολουθήσεις έναν 


άνθρωπο που από τότε που ανέλαβε την διοίκηση της ιστορικής ομάδας την έχει πλήρως υποβαθμίσει  Και σήμερα την ομάδα αυτή να μη την παρακολουθεί κανένας. Και ενώ έβγαλε ανακοίνωση ότι θα λειτουργήσει Ακαδημία Ποδοσφαίρου δεν δηλώνει συμμετοχή στο πρωτάθλημα. Βέβαια έχει την πλήρη υποστήριξη του Μιχάλη Τσιχριτζή αλλά αυτό δεν φτάνει με αποτέλεσμα σήμερα που έχει διακοπή το πρωτάθλημα η ομάδα του Π Α Σ να βρίσκεται στην τέταρτη θέση  μετά από έξι αγώνες που έχει τρεις νίκες δυο ισοπαλίες και μια ήττα Να γιατί πρέπει να μας προβληματίσει όλους η σύσταση του κ. Γ@Μ@Ω που τόσο ανοιχτά υποστηρίζει τον Λουδοβίκο 14. 

Περιμένω να δω την στάση που θα τηρήσει ο Βιομήχανος Γιώργος Μουρούτσος στις εκλογές της ένωσης που το 2013 μαζί με τον τότε Δήμαρχο  Αλέκο Πνευματικό τάχτηκαν υπέρ του εικονικού και τον έκαναν πρόεδρο. Και ήρθε το 2017 και βάζει ΒΟΥ αντιπρόεδρο τον Δημήτρη Μπίτσιο αντιδήμαρχο του Βασίλη Νανόπουλου Και τώρα χωριστά Πνευματικός και Μουρούτσος να αναρωτιούνται πως την έπαθαν να τους γελάσει ένας δικός τους άνθρωπος Βέβαια και εγώ είμαι από τους χαμένους με μια καταδίκη οκτώ μηνών. Που αν δεν ήταν ο Πνευματικός δεν θα έκανε τις δηλώσεις και την κατάθεση στο δικαστήριο ο Παναγιώτης Λαμπρινός

 Αλέκο  όλοι οι ευεργετηθέντες  χάθηκαν και έμεινε δίπλα σου ο καταδικαστείς που και εσύ έβαλες το χεράκι σου Και πιστεύω σε σένα γιατί η κατασκευή δέκα τεσσάρων ( 14 ) ποδοσφαιρικών γηπέδων δεν επιτρέπει εμένα έναν άνθρωπο του ποδοσφαίρου να σου γυρίσω την πλάτη αν και μου το έκανες εσύ, Θυμάμαι τότε που έδωσες  συνέντευξη γιατί ο παρατηρητής τάξεως της ένωσης Δημήτρης Δημόπουλος δεν έγραψε τίποτα στην έκθεση του που ήταν  η παρακάτω 


Αν και άνθρωπος του προέδρου Τσιχριτζή που εσύ τον έκανες δεν έγραψε μια λεξούλα ενώ εγώ πήρα θέση και τα έβαλα με τους επαγγελματίες δημοσιογράφους. Και γνώριζα ότι απέναντι μου δεν ήσουνα σωστός αλλά εγώ δεν μπορούσα να μη είμαι στον ευεργέτη του ποδοσφαίρου Δεν έχω το δικαίωμα. 

Παράγοντες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου  δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνετε ουραγοί ενός ανθρώπου που λαθεμένα βρέθηκε στο χώρο του ποδοσφαίρου και να ψηφίσετε αυτόν που σας υπέδειξε έναν αναγνωρισμένο λόγω σωματικής κατασκευής εχθρό του ποδοσφαίρου.