Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Στέλιος ΜανωλάςΟ Καπεταν Μιχάλης της Α Ε Κ έχει τα γενέθλια του.

 


Πλανιόμαστε όταν λέμε ότι καιρός περνάει. Ο καιρός στέκεται, εμείς περνάμε. Ταλμούδ, (Ιουδαϊκή Διδασκαλία)



Νομίζω μια από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες που έχω γνωρίσει στην ζωή μου είναι και ο Στέλιος Μανωλάς Και γι αυτό στο βιβλίο μου


Μαρτυρίας τον έχω χαρακτηρίσει Καπετάν Μιχάλη. του Καζαντζάκη που το μεγάλο Κρητικό δεν τον έχω διαβάσει αλλά τον έχω σπουδάσει. Να έρθουν σε μένα να τους αποδείξω με στοιχεία πόσο αγάπησε την Α Ε Κ. ο ψαράς της Α Ε Κ. Αλλά να έχουν την δύναμη και την υπομονή να ακούσουν τι τράβηξαν και ο Στέλιος και το παιδί του και ο ανιψιός του από την επίσημη Α Ε Κ. Και όλα αυτά τα γράφω για κάτι γιαλαντζί φιλάθλους της ομάδας μας που αντικείμενο έχουν την δημιουργία βιομηχανίας λάσπης Και αναγκάστηκα να γράψω βιβλίο για να τους αντιμετωπίσω. Και κανένας δεν μπήκε στον κόπο να μου ζητήσει συγνώμη και ιδίως κάτι κατευθυνόμενοι κονδυλοφόροι. . Αλλά όλα αυτά που έκανα υπηρετούσαν την αθλητική μου ιδεολογία. Στέλιο όλοι οι σωστοί είναι μαζί σου και αυτό το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα. Σου εύχομαι χρόνια καλά και να συνεχίζεις να είσαι ο Καπετάν Μιχάλης και να πάψεις να υπολογίζεις τους νάνους σε ηθικό ανάστημα